Koldt vands fisk ?
Fra : Leo Vaeversted

Dato : 16-05-02 19:01

Hejsa
Hvad findes der er fisk, som ikke behøver at vandet er varmet op til 26c,
men som kan klare sig med 20-22, grader, eller hvor varmt det nu er i stuen,
jeg ønsker ikke at bruge varmelegme.

Jeg har et par sugemaller(ancistrus måske) som se ud til at have det fint,
men findes der andre jeg kan putte i. Der er masser af planter og mysterie
snegle, deres æg gav forresten ikke noget, de blev for tører

Leo
10$ Sign Up
http://hits4pay.com/members/index.cgi?Silveruno

Fra : Carsten Gall

Dato : 16-05-02 19:32

Leo Vaeversted <leo@venlig.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ac0s5t$32t$1@sunsite.dk...
> [...]
> Hvad findes der er fisk, som ikke behøver at vandet er varmet op til 26c,
> men som kan klare sig med 20-22, grader, eller hvor varmt det nu er i

Ja da! Hvid skybjerg, eller kardinalfisk som den også kaldes.
Trives godt i et uopvarmet akvarie, og vil også yngle der, hvis der er
fintløvet planter.

Carsten

Fra : J@N

Dato : 16-05-02 21:25

"Leo Vaeversted" <leo@venlig.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvad findes der er fisk, som ikke behøver at vandet er varmet op til 26c,
> men som kan klare sig med 20-22, grader, eller hvor varmt det nu er i

Prøv denne side, der indeholder en masse godt om fisk der kan klare sig i
"køligt" vand.

http://users.cybercity.dk/~cft2740/artikler.htm

Jan

Fra : J@N