MS Windows
briani 27239
Hvordan sætter man billeder ind på side??
Fra : kim014

Dato : 16-05-02 18:18

Jeg har nogle billeder af sommerhus som jeg gerne vil sætte ind på samme
side og flytte rundt med til det ser flot ud,og derefter udskrive, hvordan
gør jeg?? Mvh. Kim

Fra : Preben Andersen

Dato : 16-05-02 19:00

"kim014" <kim014@mail.dk> wrote in message
> Jeg har nogle billeder af sommerhus som jeg gerne vil sætte ind på samme
> side og flytte rundt med til det ser flot ud,og derefter udskrive, hvordan
> gør jeg?? Mvh. Kim

Hvis du f.eks. bruger Word, kan du lave nogle tekstbokse og kopiere
billederne ind i dem. Så kan de let flyttes. Lav også tekstbokse, hvis du
skal skrive kommentarer til billederne.

mvh
Preben

Fra : kim014

Dato : 16-05-02 19:53

Kan man ikke gøre det uden Word?? Mvh. Kim

Fra : [sønderborg]

Dato : 16-05-02 20:37

> Kan man ikke gøre det uden Word?? Mvh. Kim
> hvordan

Jow, afhænger vel af hvilket program du bruger til din omtalte "ind på samme
side"

//sønderborg

Fra : scn

Dato : 16-05-02 20:24

"kim014" <kim014@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man ikke gøre det uden Word?? Mvh. Kim

Jo, blandt andet med html og css, så behøver du kun
notesblok og en browser.
Søren
http://www.soeren-nielsen.dk/akvarie/

Fra : scn

Dato : 16-05-02 20:24

Fra : scn

Dato : 16-05-02 20:24

Fra : scn

Dato : 16-05-02 20:24

Fra : K.G.

Dato : 16-05-02 21:02

Hej Kim ....

Hvad mener du uden Word ... ???

Du kan da gøre det i Outlook Express men så får du jo Mail
hovedet med ....

Hvis du i nyt mail benytter indsæt billede - kan du flytte rundt
rundt med det og ændre dets størrelse - ellers skal du over i
et program som Paint Shop Pro og ACDSee ... m.f.

Jeg er ikke helt klar over hvad dit formål er ... men der er
da rigtig mange muligheder ...også uden Word

Med venlig hilsen
K.G.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-05-02 22:05

Thu, 16 May 2002 22:01:56 +0200, skrev "K.G." <kg@lite.dk>:

>Hvad mener du uden Word ... ?

Det ville jo være en fordel, hvis Kim oplyste lidt om, hvad han
har af programmer.

Men da Kim bundcitererer bliver han ignoreret af mig.

Fra : kim014

Dato : 17-05-02 11:39

> Det ville jo være en fordel, hvis Kim oplyste lidt om, hvad han
> har af programmer.
>
> Men da Kim bundcitererer bliver han ignoreret af mig.

Jeg bruger kun Win XP , hvad menes med bundcitere??? Mvh. Kim

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-05-02 15:04

Fri, 17 May 2002 12:39:16 +0200, skrev "kim014"
<kim014@mail.dk>:

>Jeg bruger kun Win XP ,

Har du ikke nogen grafikprogrammer installeret?
Ellers må du også kunne bruge wordpad?

<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Fra : Madsen

Dato : 16-05-02 21:08

Undskyld jeg bryder ind, men nu bliver jeg altså for nysgerrig!
Er det kun hos mig at der optræder 4 indlæg fra Søren med nøjagtig
samme indhold og sendt på det samme tidspunkt, men med forskellige
Message-ID, eller er det min hamster der kokser?

Det er ikke det første indlæg jeg har oplevet det ved i dag i denne
gruppe.

Madsen.

Fra : scn

Dato : 16-05-02 21:13

> [...]
> Message-ID, eller er det min hamster der kokser?
>
> Det er ikke det første indlæg jeg har oplevet det ved i dag i denne

Tør næsten ikke svare, der kommer sikkert mange indlæg igen.
Der er problemer hos sunsite.dk
Jeg kan ikke slette indlægene i OE igen, slet meddelse er ikke fremhævet :((

Fra : Madsen

Dato : 16-05-02 21:20

scn skrev:

> Der er problemer hos sunsite.dk

Ok. Så er jeg mere rolig.
Jeg sidder også lige og tjekker på en anden newsserver og her optræder
dit og mange andres indlæg også flere gange. Det burde jeg jo nok lige
have undersøgt inden jeg spurgte.

Madsen.

Fra : Morten

Dato : 16-05-02 21:16

> [...]
> samme indhold og sendt på det samme tidspunkt, men med forskellige
> Message-ID, eller er det min hamster der kokser?

Nej, den er god nok, din hamster er ikke på speed
Jeg oplever det af og til selv når en sending 'hænger' og ikke afsluttes
med besked om, at indlægget er afsendt. Trykker jeg Stop (eller hvad det
nu hedder i OE) slipper der af og til alligevel et indlæg igennem, men det kan
først ses med nogen forsinkelse, underligt nok, og så har jeg nogle gange forsøgt
mig i mellemtiden igen...
Noget besynderligt noget, og ret træls.

Mvh.
Morten

Fra : Madsen

Dato : 16-05-02 21:22

Morten skrev:

> Nej, den er god nok, din hamster er ikke på speed

Pyha og tak for svar. :)

Madsen.