folder 'php' under apacheserver..underligt
Fra : kos

Dato : 16-05-02 18:09

jeg prøvede at oprette en folder til mine php-scripts under roden på min
apacheserver.
Hvis jeg requester et dokument i folderen 'php' med små bogstaver i 'php' :
f.eks http://localhost/php/side.php kan apache ikke finde siden.
Men hvis jeg kalder siden med store bogstaver i 'PHP', vil apache gerne
serve siden : f.eks http://localhost/PHP/side.php

Hvordan kan det være? er der reserverede mappenavne under apache? Under IIS5
havde jeg ikke dette problem...det er givet kuriøst, snarere end et stort
problem, men alligeveller!

Hilsen

Hellmuth Hellsinki

Fra : Christian Joergensen

Dato : 16-05-02 19:58

On Thu, 16 May 2002 19:08:38 +0200, kos wrote:

> [...]
> 'php' : f.eks http://localhost/php/side.php kan apache ikke finde siden.
> Men hvis jeg kalder siden med store bogstaver i 'PHP', vil apache gerne

Kan være du har sat et scriptalias ifbm. installation af PHP som CGI?

--
Christian Jørgensen | Use the Source, Luke!
http://www.razor.dk |