MS Windows
briani 27239
Dusør gives - find XP driver/software til ~
Fra : Christian Bro

Dato : 16-05-02 17:32

Hej NG

Der udlove en flot dusør til den som kan finde en Windows XP driver og
software som fungere til mit

VideoHighway Xtreme (VHX)
((Video Highway Xtreme Device))
Kortet er fra ca. 1998 og lavet af Iams Labs. og fungere perfekt under
win95/98.

Hvis i ønsker flere eller yderligere oplysninger, så må i lige spørge.

Håber i kan hjælpe mig.

Fra : Madsen

Dato : 16-05-02 18:17

Christian Bro skrev:

> Hej NG
>
> Der udlove en flot dusør til den som kan finde en Windows XP
> driver og software som fungere til mit
>
> VideoHighway Xtreme (VHX)

Det kunne altså være skønt hvis folk ville følge disse simple
retningslinier, når de sender det samme indlæg til flere grupper:
<http://usenet.dk/netikette/crosspost.html>
På den måde bliver det meget nemmere for dig at overskue svarene og
dem der svarer dig risikerer ikke at bruge tid på at skrive noget
som du allerede har fået at vide i en anden gruppe.

Nævner det blot til orientering.

Madsen.

Fra : Christian Bro

Dato : 16-05-02 18:24

> Nævner det blot til orientering.
> Med venlig hilsen
> Madsen.

Hej Madsen
Da jeg ved at mange - som sikkert kan hjælpe mig - ikke læse alle grupper,
tillader jeg mig at postere samme spm i flere ng´er.
Desuden mener jeg godt selv at kunne administrere og skrive et kort indlæg
når jeg har fundet en løsning/ikke fundet en løsning *s*

vh

Fra : Christian Bro

Dato : 16-05-02 18:24

Fra : Christian Bro

Dato : 16-05-02 18:36

> [...]
> dem der svarer dig risikerer ikke at bruge tid på at skrive noget
> som du allerede har fået at vide i en anden gruppe.

ahaaa...det er der jo ikke mange der vidste, men meget smart og med tiden
vil flere, og sikkert også mig, lære at bruge sådan en funktion *s*

vh

Fra : HB Nielsen

Dato : 27-05-02 17:47

Kan jeg ikke få nogle informationer om model nummer.

Fra : Chistians - Bro

Dato : 04-06-02 17:15

Tjaaa NG
Jeg var villig til at give mellem 200 og 400.- + en flaske rødvin for de
drivers, men jeg har nu fået løst mit problem af anden vej - pga. af andre
ting, var jeg tvunget til at formatere og geninst. min XP sidste uge, hvor
jeg også inst. win98 så jeg nu har en dualboot og kan således skifte hvis og
når jeg har behov for det.
Ikke en optimal løsning, men godt nok til der er råd til et nyt TV kort.

Vh