børnespil og windows me
Fra : Jette

Dato : 16-05-02 14:37

Hej gruppe
Måske er dette ikke den rette gruppe, men i så fald håber jeg nogen kan
vejlede mig derhen. Jeg har windows me og har fået et problem med nogle af
vores børne cd-rommer. De har alle været funktionsdygtige, men pludselig er
der noget ved en del af dem der ikke duer. I flere tilfælde er det lyden,
der skramler (men ikke alle), andre kan slet ikke installeres længere, nogle
kan bare ikke startes og så er der jo dem som stadig dur. Jeg har ikke
skiftet styresystem, lydkort eller grafikkort inden problemet opstod. Alle
har kunnet spille på computeren som den er nu. Nogen der har en løsning ?

Jette

Fra : Ole

Dato : 16-05-02 16:14

Tjaee, mit bedste bud er, at du smider det sk... ME langt ud i havet, og
installerer SE eller 2000 eller måske XP, hvis din maskine kan trække den.
ME har den uheldige "biting" at den bliver hamrende ustabil efter ret kort
tid, og så chrasher svineriet. Hvis du absolut vil bruge ME'eren, så tror
jeg ikke, der er anden udvej, end at geninstallere.

/Ole