indkøb af kattemad
Fra : Toke Koustrup

Dato : 16-05-02 22:58

Hej I dyr.kat
Jeg har lige to spørgsmål i forbindelse med indkøb af kattemad.
Vi giver vores lille Anton "dyrelægens tørkost" og Whiskat (dåsemad)
1: Derfor ville jeg lige vide om man et sted (evt. på nettet) kan købe en
størrer portion af disse dåser og dermed opnå lidt rabat?
2: Han kan ikke spise en hel dåse af gangen og da han er mest glad for den
der sky det hele ligger i, skal der låg på dåsen og det bliver til ret meget
sølvpapir. Da jeg var i milli fik vi små plastlåg til vores dåser så vi ikke
skulle spise det hele af en gang, kan man få noget lig. til de her dåser med
kattemad?

Med venlig hilsen
Anton Kat og Toke Koustrup

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 16-05-02 14:46

Hej Anton og Toke
Jeg ved ikke om der findes steder hvor du kan købe med rabat på nettet, men
de forskellige supermarkeder har tit tilbud netop på Whiskas.
Jeg har et par plastiklåg jeg ikke bruger (jeg har 8 katte, så der bliver
ikke noget tilbage af en dåse) så du kan evt sende mig din adresse så kan
jeg da sende dem til dig.
Vibeke L
mail: battlefield@mail1.stofanet.dk

Fra : Toke Koustrup

Dato : 18-05-02 01:52

Det var da uhyggeligt som min nye Windows XP kan #&%" i alt ting.
Jeg smutter lige tilbage til Linux

Mvh
Toke