Empire Earth manual.
Fra : Jan K. Faurholdt

Dato : 16-05-02 13:50

Hej,

Er det muligt at downloade manualen til Empire Earth? Fx som PFD fil. Hvis
du ved hvor, kontakt mig her: faurholdt@mail.dk

JKF.

Fra : Nano**

Dato : 16-05-02 14:36

"Jan K. Faurholdt" <faurholdt@mail.dk> skrev
> Hej,
>
> Er det muligt at downloade manualen til Empire Earth? Fx som PFD fil. Hvis
> du ved hvor, kontakt mig her: faurholdt@mail.dk

....og i gruppen jeg kunne også godt tænke mig en

Fra : Harkonnen

Dato : 16-05-02 15:39

Kan du ikke bare scanne din egn version og lave den om til en .pdf. fil i
stedet for ?

Fra : Renegade

Dato : 16-05-02 18:23

Jeg mener bestemt de udleverer den slags med spillet når man køber dem, men
det kan naturligvis være mig som tager fejl?
Harkonnen <awdf@ac.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ce3c440$0$97302$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Peter Binderup

Dato : 19-05-02 10:12

> Jeg mener bestemt de udleverer den slags med spillet når man køber dem, men
> det kan naturligvis være mig som tager fejl?

Der er faktisk flere forretninger hvor man kan købe brugte spil eller spil som er blevet retuneret uden manual (typisk til en lav
pris). Så det at man efterspørger en manual er ikke det samme som at antage at den person bruger en pirat kopi.

MVH
Peter

Fra : Nano**

Dato : 16-05-02 18:34

"Harkonnen" <awdf@ac.com> skrev
> Kan du ikke bare scanne din egn version og lave den om til en .pdf. fil i
> stedet for ?

jeg har ikke scanner

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 17-05-02 09:27

Nano** wrote:

> jeg har ikke scanner

LOL og åbenbart heller ikke sans for sarkasme