MS Windows
briani 27239
me og børnespil
Fra : Jette

Dato : 16-05-02 13:36

Hej gruppe
Måske er dette ikke den rette gruppe, men i så fald håber jeg nogen kan
vejlede mig derhen. Jeg har windows me og har fået et problem med nogle af
vores børne cd-rommer. De har alle været funktionsdygtige, men pludselig er
der noget ved en del af dem der ikke duer. I flere tilfælde er det lyden,
der skramler (men ikke alle), andre kan slet ikke installeres længere, nogle
kan bare ikke startes og så er der jo dem som stadig dur. Jeg har ikke
skiftet styresystem, lydkort eller grafikkort inden problemet opstod. Alle
har kunnet spille på computeren som den er nu. Nogen der har en løsning ?

Jette

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 16-05-02 14:30

> Måske er dette ikke den rette gruppe, men i så fald håber jeg nogen kan
> vejlede mig derhen. Jeg har windows me og har fået et problem med nogle af

dk.spil.computer

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 16-05-02 16:00

"Jette" <j.vangsgaard@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
opstod. Alle
> har kunnet spille på computeren som den er nu. Nogen der har en

En mulighed kunne være beskadigede DirectX filer. Prøv at gå til
Start - Kør og tast DXDIAG så vil du kunne se om der er fejl
eller problemer med DirectX.

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk
Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me og XP.

Fra : Pico

Dato : 16-05-02 16:29

Jette wrote:
> [...]
> grafikkort inden problemet opstod. Alle har kunnet spille på
> computeren som den er nu. Nogen der har en løsning ?

Umidelbart ville jeg gætte på de er blevet "beskidte" det er jo
børnespil, så har du prøvet at rense dem ?
Pico