Tekststørrelse i dropdowns
Fra : Lars Klingenberg

Dato : 16-05-02 12:30

Hi,

Er der nogen der har eksperimenteret med at ændre skrifttype og-størrelse
via css på tekst i drop-down menuer, input-felter og andre form-elementer?

/Lars

Fra : Michael Kjeldsen

Dato : 16-05-02 13:23

"Lars Klingenberg" <lklingenberg@lknet.dk> skrev i en meddelelse
> Hi,
>
> Er der nogen der har eksperimenteret med at ændre skrifttype og-størrelse
> via css på tekst i drop-down menuer, input-felter og andre form-elementer?

jeps!

i CSS:

input {
font-size : 10pt ;
font-family : Verdana, Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif ;
}

select {
font-size : 30pt ;
font-family : Verdana, Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif ;
}

textarea {
font-size : 1,5em ;
--
Mangler du inspiration?
http://www30.brinkster.com/criteriu/index.asp?page=cool

Fra : Lars Klingenberg

Dato : 16-05-02 16:47

> jeps!
>
> i CSS:
[snip]
Hm, det havde jeg også angivet først, men det virkede ikke - der må være
noget andet i mit stylesheet der "overuler". Tak for det...
/Lars

Fra : Michael Kjeldsen

Dato : 17-05-02 07:35

> [snip]
> Hm, det havde jeg også angivet først, men det virkede ikke - der må være
> noget andet i mit stylesheet der "overuler". Tak for det...

Prøv evt. at bruge OPTION istedet for SELECT - det kan være det hjælper...
--
...::Michael Kjeldsen::....
==>www.criterius.dk<==