Lag i MOHAA!!
Fra : Jonathan

Dato : 16-05-02 10:28

Hejsa

Jeg har spillet MOHAA på nettet i længere tid og det er ved at være ret
irriterende at der er så meget lag.

Jeg har en ping på 20-40 og min maskine er ret kraftig, så det er ikke
maskinen eller nettet den er gal med.

Det lag taler om er det der er tydeligt når man sniper og folk løber. Så er
det ikke et glidende løb, som det er menningen!!

Er der nogen der har tweaket sig ud af dette problem?

Fra : Hagman

Dato : 13-06-02 17:52

> [...]
er
> det ikke et glidende løb, som det er menningen!!
>
> Er der nogen der har tweaket sig ud af dette problem?

Det er nok ikke "internet"-lag.
....Computeren bruger mange resurcer på bare 3 mennesker i Mohaa.

....men en fin test, er hvis du ser hvad dine fps ligger på i OmahaBeach :)

Med venlig hilsen
Hagman.

Fra : :-=J.L.C & B.F =-:

Dato : 15-06-02 09:25

du kan se din FPS ved at skrive i consolen = FPS 50 og det er meget rart
og se hvor den bruge mests resourser

I V2 banen ligger mit G-force 2 MX 400 64 MB på mellem 85-100 FPS. og
det er fedt nok. Kører rigtigt godt med den Dirext X 9.01 "Repatched"

kan evt hentes på www.tweakup.dk

det var det