Hos dyrlægen
Fra : Fie & Christian

Dato : 07-02-01 09:19

Hejsa

Ja, nu er Tilde og Tulle så blevet afleveret hos dyrlægen for at blive
steriliserede og øremærkede *suk* Hvor er her dog tomt! Det er helt utroligt
så hurtigt man vænner sig til at have de 2 små primadonna'er løbende omkring
og lægge i sig i ens skød og spinde.

Jeg er lidt overrasket over helt præcist hvor mærkeligt det føles, at de
ikke er her.

Nu passer den dyrlæge bare på de 2 små piger, ellers får hun tæv af mor!!

Hilsen
Fie (den overpylrede mor til Tilde og Tulle)

Fra : jetpool

Dato : 07-02-01 19:17

Jeg havde det ligesådan, da mine piger skulle neutraliseres, men det gik
over alt forventning.
Mor til Venus og Freja

Fie & Christian <dovenlas@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Yx7g6.33000$l57.1447946@news000.worldonline.dk...

Fra : Fie & Christian

Dato : 07-02-01 20:42

Hej igen

Tilde og Tulle kom hjem ved 17-tiden og har lige siden ligget på sofaen på
deres lammeskind, med tykke håndklæder som dyner, fuldstændig udkokset! Jeg
har aldrig set dem sådan! Tilde virker lidt friskere end Tulle, men er meget
usikker på benene. Vi prøver at holde dem i sofaen så de ligger stille, men
hvad pokker gør vi i nat??

Nå, vi finder nok på noget. Det har været noget af en prøvelse for mit
katte-moder-hjerte at se dem så udmattede. Jeg ved udemærket godt, at katte
bliver steriliseret hver dag og at jeg måske er lidt pylret, men de er altså
mine to små piger! Imorgen går det forhåbentlig bedre med dem

Hilsen
Fie

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 07-02-01 22:00

> [...]
meget
> usikker på benene. Vi prøver at holde dem i sofaen så de ligger stille,

Ingenting. Så snart de bliver lidt mere friske, så begynder de at spise og i
morgen tidlig vil du se at de er friske omend nok lidt ømme og ikke så gode
til at springe op i sofaen.

Men det ser så rædselsfuldt ud - jeg føler med dig.

Mvh Maria

Fra : Kate

Dato : 07-02-01 21:42

Hej Fie

Jeg kan godt huske at det var mærkeligt at Sofie ikke var hjemme da hun
blev fixet, men på den anden side så blev hun hos dyrlægen i tre dage
fordi hun havde fået livmoderbetændelse
Johan og Oliwer var faksisk dvaske i et par dage efter deres
kastrationer, men ellers friske nok.
Hver gang jeg har haft en kat i narkose har dyrlægen fortalt mig at
dyret skulle ligge hvor det ikke kunne falde ned, her tænker jeg også på
mine kaniner. Alle kattene har hvergang lagt sig tilbage på sofaen, så
jeg har valgt at lade dem ligge der men under opsyn. Kun da min kanin,
Carl, blev kastreret hjemme, endte jeg med at lægge ham i buret fordi
han ikke ville ligge hos mig da han begyndte at vågne op.
--
Kate

Visit my home page, it's about rabbits, mostly:
http://home7.inet.tele.dk/oliwer
My address is spam blocked. The real one is oliwer@mail.tele.dk