NG-kattene hjælp
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 16-05-02 10:13

Jeg har lavet "stamtavler" til vores katte, med div.
foldere fra K.V. giftige planter, kattens bøn og Louise
skriver Tortie's historie, jeg fortsætter med den del
jeg kender. Vil/kan en af jer der er gode til det med
at "lave" sådan noget, kreere en forside, jeg forestiller
mig at Louise kan levere et "før-foto" af Tortie ( ??)
og jeg prøver at "sømme" hele koret fast til et efter-
foto, de to fotos skal så sættes sammen med tekst i
stil med officielle NG-katte eller sådan noget lignende,
hvem melder sig, hov hov I behøver ikke at slås om det
*GGGG*

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Some people have lives, other have cats

Fra : Pernille Scharff

Dato : 16-05-02 10:33

Hej Marianne,

jeg kan godt lave "den slags" hvis det er...du er velkommen til at maile
mig på pernille@btob.dk.

/Pernille