automatisk landscape print og stylesheet
Fra : aagesen

Dato : 16-05-02 10:00

Nu har jeg læst næsten alle spørgsmål vedrørende styring af print ved
brug af stylesheet - og jeg kan stadig ikke få det til at virke

problem: den side der vises på skærmen SKAL printes som landscape !!
Siden linker til et eksternt stylesheet som anført:
<head>
<link rel="stylesheet" type="text/css" media="screen, print"
href="http://Stylesheets/invest.txt">
</head>

hvordan angiver jeg i ovennævnte stylesheet at print skal være som
landscape?? jeg har prøvet med følgende kode:

@media print
{
body {font-size:landscape;}
}

Det virker bare not !!!

Tillægsspørgsmål: kan jeg ved tryk på print blive fri for
promt-print-boksen ??

http://www.kandu.dk/

Fra : Jakob Andersen

Dato : 16-05-02 11:00

"aagesen" <aagesen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> hvordan angiver jeg i ovennævnte stylesheet at print skal være som
> landscape?? jeg har prøvet med følgende kode:

Prøv med:

size:landscape;

> Tillægsspørgsmål: kan jeg ved tryk på print blive fri for
> promt-print-boksen ??

Nej(I IEkan man men dette kræver at brugerne har tilføjet dit site til
"Trusted sites")

--
Jakob Andersen