Debitel-Sim-lock
Fra : Tina og Rikke

Dato : 07-02-01 08:45

Vi mor har også været så "dum"/uheldig at falde i klørene på Debitel,jeg
begik selv samme BRØLER,men....min mor har en Alcatel telefon og
abonnementet er over 6mdr gammelt og opsagt og Debitel kræver også denne
telefon sendt ind for at kunne blive låst op,jeg troet det kun var Nokia
telefoner,men burde de ikke kunne udlevere en kode på den Alcatel telefon?
Eller hvad?

Fra : Kenneth Boldt

Dato : 07-02-01 13:38

On Wed, 7 Feb 2001 08:45:17 +0100, "Tina og Rikke"
<tina.rikke@12move.dk> wrote:

> [...]
>telefoner,men burde de ikke kunne udlevere en kode på den Alcatel telefon?

Hvis I har en Alcatel telefon med debitel abonnement, så skal denne
IKKE sendes ind til debitel, for at blive åbnet... Dette gælder kun
for Nokia 3210. Har du eller din mor fået andet at vide, så ring og
beklag jer, for det er ikke rigtigt.

--
Kenneth Boldt

Fra : Dennis Thode Nielsen

Dato : 07-02-01 22:16

"Tina og Rikke" <tina.rikke@12move.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Nokia
> telefoner,men burde de ikke kunne udlevere en kode på den Alcatel

Det er godt nok kommet på mode at hade Debitel. Jeg har selv Debitel og
er oven ud tilfreds med dem. Jeg købte endda min sidste telefon uden
abb. for at beholde mit Debitel abb.

Mvh

Dennis Thode Nielsen
thode@thode.dk