MS Windows
briani 27239
Messenger igen igen.
Fra : Michael Kjeldsen

Dato : 16-05-02 07:43

Hejsa NG,

Jeg er også i den "heldige" situation, at jeg har fået XP Home Edition. Jeg
så tidligere (tirsdag tror jeg) en fremgangsmetode til at fjerne Messenger.
Nu viser det sig midlertidig, at de filer der henvises til (sysoc.inf &
gpedit.msc) slet ikke findes på min computer, og det efter at jeg har sat
den til at søge i skjulte filer og pakkede filer (.cab, .zip etc.)

Jeg vil gerne af med messenger - selv på microsofts danske hjemmeside kan
jeg intet finde - HJÆLP!

--
...::Michael Kjeldsen::....
==>www.criterius.dk<==

Fra : ha

Dato : 16-05-02 09:11

> [...]
> gpedit.msc) slet ikke findes på min computer, og det efter at jeg har sat
> den til at søge i skjulte filer og pakkede filer (.cab, .zip etc.)

Du har åbenbart ikke været "heldig" nok, for du
er åbenbart blevet "snydt" for nogle af filerne.

sysoc.inf s k a l findes i windows mappen, derefter
ned i undermappen der hedder inf.

mvh
ha

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 16-05-02 18:11

> Jeg vil gerne af med messenger - selv på microsofts danske hjemmeside kan
> jeg intet finde - HJÆLP!

På siden:

http://www.tweakxp.com/tweakxp/search.asp?s=messenger&btnFind=Search

kan du få svar på alle dine genvordigheder med at slippe af med messenger.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Madsen

Dato : 16-05-02 18:19

Michael Kjeldsen skrev:

> gpedit.msc

Findes ikke i WinXP Home svjv.

Madsen.

Fra : Michael Kjeldsen

Dato : 17-05-02 07:25

"Michael Kjeldsen" <mkjeldsen@NOSPAMmail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil gerne af med messenger - selv på microsofts danske hjemmeside kan
> jeg intet finde - HJÆLP!

Kender I det med at man ikke kan få noget til at virke, og når der så er en
der lige kigger én over skulderen, så virker det?

Sådan har jeg det nu! Fandt SYSOC.INF og fik slettet Messenger.

Men der er nu noget der undrer mig - er sikker på jeg valgte at søge i
skjulte filer og mapper første gang, men der fandt jeg ikke sysoc.inf. Så
prøver jeg så i mappeindstillinger at vælge "Vis skjulte filer og mapper",
de kommer frem, og pludselig kan jeg finde den... MYSTI-FYSTISK!

Men okay, efter at have kørt Windows siden 3.11 burde der skulle mere til at
chokere mig

Fra : ha

Dato : 17-05-02 09:04

> Kender I det med at man ikke kan få noget til at virke, og når der så er
en
> der lige kigger én over skulderen, så virker det?

Jo tak

> Sådan har jeg det nu! Fandt SYSOC.INF og fik slettet Messenger.

Godt.

> [...]
> prøver jeg så i mappeindstillinger at vælge "Vis skjulte filer og mapper",
> de kommer frem, og pludselig kan jeg finde den... MYSTI-FYSTISK!

Windows works in mysterious ways (en gang imellem).

mvh
ha