MS Windows
briani 27239
Noget af Start-menuen forsvundet??
Fra : Treo Tom

Dato : 16-05-02 05:39

Hejsa,

da jeg tændte maskinen her til morgen, opdager jeg at en lang række af
ikonerne i start-menu'en er forsvundet! Jeg kører med XP Pro, Eng
version og har admin-rettigheder.

Kort sagt er det alle ikoner på højre side af startmenuen undtagen My
recent documents og Search, dvs jeg mangler sager som Controlpanel, Run,
Favorites, My computer.

Det eneste særlige jeg lavede igår var at installere Hmonitor.

Hvad er der mon sket og mere vigtigt: Hvordan får jeg ikonerne frem
igen??

På forhånd tak
Treo

Fra : Morten

Dato : 16-05-02 07:37

> [...]
> version og har admin-rettigheder.
>
> Det eneste særlige jeg lavede igår var at installere Hmonitor.

Kan du ikke rulle tilbage til før installationen, så de evt. kommer igen, og
så forsøge endnu en gang, evt. lige undersøge om Hmonitor (som jeg ikke
kender) virker under XP?

Mvh.
Morten

Fra : SonofonoS

Dato : 18-05-02 22:31

> Hvad er der mon sket og mere vigtigt: Hvordan får jeg ikonerne frem
> igen??

Du går ind i egenskaber for start-menuen: Højreklik et sted på proceslinien
ob vælg proberties (eller hvad det nu hedder på engelsk!). Vælg fane-bladet
"menuen start". Tryk på "tilpas" og vælg avanceret. I det rullepanel der
kommer frem kan du vælge hvilke elementer der skal vises i start-menuen.

SonofonoS

Fra : jensenjs

Dato : 19-05-02 19:38

In article <MPG.174d565a2af39a66989694@news.tele.dk>, treotom@no_spam_thanks_hotmail.com says...
> [...]
>
> Det eneste særlige jeg lavede igår var at installere Hmonitor.
>
> Hvad er der mon sket og mere vigtigt: Hvordan får jeg ikonerne frem

Har du set på egenskaber for startmenuen?
og er de også forsvundet for alle brugere, hvis ikke kan du så
ikke kopiere fra en anden bruger konto.

MVH JensenJS

Fra : Treo Tom

Dato : 21-05-02 14:01

In article <MPG.17520f7b74ffa56f9896df@news.tele.dk>, x@y.z says...

> Har du set på egenskaber for startmenuen?
> og er de også forsvundet for alle brugere, hvis ikke kan du så
> ikke kopiere fra en anden bruger konto.
>
> MVH JensenJS

Mageloest! De var alle blevet til 'Don't display'.....hvordan aner jeg
ikke, men nu er de kommet frem igen. Dejligt, dejligt!
Treo