Starwars episode V
Fra : Mark Andreas Christe~

Dato : 16-05-02 01:22

Hej NG.

Jeg optog Starwars episode V da den blev vist i tv, men jeg mangler de
første 5 minutter. Er der nogen der ved hvad der står i forskriften og
ellers om der sker noget vigtigt de første 5 minutter?

Med venlig hilsen Mark Andreas Christensen

Fra : David Rasmussen

Dato : 16-05-02 11:14

Mark Andreas Christensen wrote:
> [...]
> ellers om der sker noget vigtigt de første 5 minutter?
>
> Med venlig hilsen Mark Andreas Christensen

De første 5 minutter er den nyligt indklippede scene hvor Jar Jar Binks
giver et resumé af IV'eren, opført med stepdans og i musicalform.

/David

Fra : Tenzel Kim

Dato : 16-05-02 11:42

David Rasmussen wrote:

> De første 5 minutter er den nyligt indklippede scene hvor Jar Jar Binks
> giver et resumé af IV'eren, opført med stepdans og i musicalform.

LOL

Tenz.