Snart Back To The Future DVD
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 15-05-02 22:46

http://www.bttf.com/backtalk/20020510.shtml

Pludseligt virker Star Wars trilogien, på DVD, så ligegyldig..........da det
alligevel er Special Edition udgaverne, som Onkel George smider ud.

Men Back To The Future.......DET er den ultimative film-trilogy.

Roll on September !

Thomas

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 16-05-02 08:54

"Thomas Mouritsen" <miles@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> alligevel er Special Edition udgaverne, som Onkel George smider ud.
>
> Men Back To The Future.......DET er den ultimative film-trilogy.

Her kan vi kun være 100% enige...

Back To The Future - rykker for vildt!

Jesper

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 16-05-02 12:33

> [...]
> alligevel er Special Edition udgaverne, som Onkel George smider ud.
>
> Men Back To The Future.......DET er den ultimative film-trilogy.

Hmm, så vidt jeg er orienteret bliver BTTF ændret så de er politisk
korrekte. Noget med terroristerne fra Libyen.

--
Jesper Brogaard, Denmark, Europe
(Please do not replay by mail)

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 16-05-02 13:27

"Jesper Brogaard" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> Hmm, så vidt jeg er orienteret bliver BTTF ændret så de er politisk
> korrekte. Noget med terroristerne fra Libyen.

Så er du orienteret, helt og aldeles forkert......heldigvist.

Der bliver ikke foretaget ændringer til DVD udgaverne, det _har_ producenten
Bob Gale forsikret.

Hvad de syge amerikanske TV stationer vælger at klippe ud, i filmene, når de
skal vises på tv, er en anden sag.

Fra : Daniel C

Dato : 16-05-02 17:56

"Thomas Mouritsen" <miles@privat.dk> wrote in message

> [...]
de
> skal vises på tv, er en anden sag.
>
> I så fald er der ingen tvivl om at BTTF stadig er et uvurderligt
pragtstykke, ærgeligt at MJF har fået parkinson!!! Daniel C!

Fra : Anders Nielsen

Dato : 17-05-02 17:52

Thomas Mouritsen <miles@privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:abul3q$h2b$1@sunsite.dk...
> [...]
> alligevel er Special Edition udgaverne, som Onkel George smider ud.
>
> Men Back To The Future.......DET er den ultimative film-trilogy.

Dejligt med commentary track! elsker de der små inside-ting man hører. Håber
Michael J. Fox kan huske nogle sjove episoder osv.
Jeg så for nyligt commentary track til The Thing, der kunne Kurt Russel
næsten ikke huske noget, og bidrog næsten udelukkende med små-fniseri. Han
kunne simpelthen ikke huske den! John Carpenter kunne derimod huske filmen
som var det igår

vh Anders

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 18-05-02 00:58

"Anders Nielsen" <dreaming_reality@mailme.dk> writes:

> Dejligt med commentary track! elsker de der små inside-ting man hører. Håber
> Michael J. Fox kan huske nogle sjove episoder osv.

Så prøv Godfather serien. Specielt episode 1. Coppolas kommentarspor
er forrygende. Det er ufatteligt at han kan huske så meget fra en 30
år gammel film. YOUNG FRANKENSTEINs kommentarspor er også godt. Mel
Brooks er så hyggelig at høre på :)

Derudover kan nævnes amerikanske Criterion. Prøv nogle af deres
Bergman-film hvor deres Bergman-kyndige Peter Cowie kan fortælle en
mass. Eller det fantastiske kommentarspor på SEVEN SAMURAI.