ALIi lang version? (spoiler)
Fra : C.H.Engelbrecht

Dato : 15-05-02 22:01

Jeg har lige fået set Ali med Will Smith på R1 hos en kammerat og som gammel
skabsfan af Muhammad Ali synes jeg det er en fed film, men...

Den virker kolossalt kortet af i historien, som om at der er hoppet
gevaldigt henover grundliggende storytelling principper. Tingene udvikler
sig for hurtigt uden at man får en ordentlig introduktion til personerne i
historien.

Filmen varer godt nok 2 timer 40 minutter, men er reelt alt for kort udfra
et storytelling princip. Derfor ville jeg høre om nogen kender til en
længere udgave der evt. bliver udgivet senere? Der er oveni masser af
sekvenser i traileren der ikke er med i selve filmen.

Chris

Fra : Per Kristensen

Dato : 16-05-02 07:39

> [...]
> længere udgave der evt. bliver udgivet senere? Der er oveni masser af
> sekvenser i traileren der ikke er med i selve filmen.

Jeg syntes filmen var lang og kedelig. Der var ikke rigtigt nogen spænding i
filmen.