SMS til udenlandsk telefon i DK
Fra : J. Rasmussen

Dato : 15-05-02 21:13

Hej !

Jeg har et fransk taletidskort der også kan bruges i Danmark.

Problemet er, at jeg ikke kan modtage SMS'er når jeg er i DK !

Er der nogen der ved noget om dette ?

Mvh
J. Rasmussen

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 16-05-02 13:14

> Problemet er, at jeg ikke kan modtage SMS'er når jeg er i DK !

Husker i at skrive den franske landekode (som jeg ikke lige kan huske)
før mobilnummeret??

--
Michael
http://www.vitsms.tk - GRATIS, daglige vittigheder på din mobil...!

Fra : ASC

Dato : 16-05-02 13:16

J. Rasmussen <how@ofir.dk> wrote in article
<cmzE8.114$7V6.127630475@news.orangenet.dk>...
> [...]
>
> Jeg har et fransk taletidskort der også kan bruges i Danmark.
>
> Problemet er, at jeg ikke kan modtage SMS'er når jeg er i DK !

Efter al ssh har din franske udbyder lukket for modtagelse af SMS'er, hvis
du roamer i udlandet. Det kan skyldes, at de måske skal betale det
modtagende netværk for at aflevere disse SMS'er?

ASC
- som udtaler sig som privatperson - ikke som SONOFON ansat