Musa og Versus
Fra : Rikke & Brian

Dato : 15-05-02 19:32

I en tidligere tråd er der blevet diskuteret bl.a. Hong Kong film, og efter
at have fulgt med i tråden er jeg blevet MEGET interesseret i disse to film
Versus og Musa. Jeg er blevet henvist til et sted hvor man kan købe Versus
(kan ikke finde noget sted at købe Musa) men filmen er ret så dyr der.
Mit spørgsmål går så på hvor man skal følge med for at se hvornår filmene
kommer til USA el. Europa, så man kan købe nogle lidt billigere film. Eller
hvilke sider skal man regne med at finde filmene på, plejer at bruge Asien
Movies når jeg køber Hong Kong film, men kan ikke finde dem der endnu, og
ved ikke om filmene hører under den slags film som de sælger der.
Håber nogen kan hjælpe mig.

Hilsen Brian

--
,,,,,
/`^´\

Fra : Michael Bruun Peters~

Dato : 16-05-02 17:30

Rikke & Brian wrote:

> (kan ikke finde noget sted at købe Musa)

Den kan købes hos
http://www.charmes.de/cgi-bin/store/commerce.cgi?p_id=2135
for 33 euro plus forsendelse.
Det er for en 2-disc special edition inkl. en lille bog (på koreansk).

Ikke udpræget billigt, men da de er inden for EU kommer der ikke told, moms
og PostUdpint gebyr oven i, var det alligevel den løsning, jeg valgte.
Hvis nogen kender en europæsik forretning, der sælger den til en lavere
pris, vil jeg meget gerne have det at vide

Direkte fra Korea
http://www.dvd.co.kr/good_view.asp?gd=S0203060001
koster hvad der ca. svarer til 150 kr., men hvis den bliver snuppet i
tolden, ender man alligevel med at have spildt både tid og penge.