" Vand" billeder - hvor var det?
Fra : Hansen

Dato : 15-05-02 18:29

For længe siden var der en der spurgte efter et eller andet der kunne få et
billede til at se ud som om det var et vand spejlbillede når man kørte
musen henover.

Jeg har set det, men kan ikke finde det pt.

Er der nogen er husker det?

Jeg tror det var Knud Gert Ellentoft der fortalte det. Kan I hjælpe derude?

Mvh

Poul

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-05-02 19:00

Wed, 15 May 2002 19:29:23 +0200, skrev "Hansen"
<pehansen@stofanet.dk>:

>Jeg tror det var Knud Gert Ellentoft der fortalte det.

Det tror jeg ikke, det eneste jeg kender er en javaapplet, men
den fungerer ikke med musover.

F.eks.:
<http://www.webmoments.com/java/Lake.htm>
<http://www.webmoments.com/java/applet2.htm>
<http://javaboutique.internet.com/Lake/index.html>

Fra : Hansen

Dato : 15-05-02 20:56

Jo, jo.

Det var præcist det jeg havde tænkt på.

Tak for hjælpen.

Mvh

Poul

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-05-02 21:21

Wed, 15 May 2002 21:56:04 +0200, skrev "Hansen"
<pehansen@stofanet.dk>:

>Tak for hjælpen.

Velbekommen, men beklagevis ryger du i mit killfilter, jvnf. min
signatur.

Fra : Hansen

Dato : 15-05-02 21:34

Jeg skærer det gerne væk nu jeg ved det, men der er nok ikke mange der læser
det der står i folks signatur.

Tak alligevel.

Poul

Fra : Arne Hertzsprung Wil~

Dato : 16-05-02 14:40

> Velbekommen, men beklagevis ryger du i mit killfilter, jvnf. min
> signatur.

Er du ikke lovlig sart?
--
ahw

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-05-02 17:32

Thu, 16 May 2002 15:40:15 +0200, skrev "Arne Hertzsprung
Wilstrup" <ahw@ahw.dk>:

>Er du ikke lovlig sart?

Jeg hader bundcitering, som alle, der jævnligt følger med her
bl.a., burde vide.

Og jeg er træt af den omsiggribende megalange bundcitering, hvor
folk ikke klipper i det de svarer på..

Hansen er hevet op igen.

Fra : [2200] Nikolas

Dato : 18-05-02 11:21

folk kan da købe en mus med scroll knap, jeg har brugt gruppen i mange år,
og bliver tit irriteret over folk der klipper for meget væk så man ikke
forstår hvad det drejer sig om.
Personligt syntes jeg det er fint at kunne følge hele tråden i et´ indlæg.

Ang. killfiltret så er det jo kun dig selv det går ud over.

Mvh Nikolas

Fra : Louise Kirk Larsen

Dato : 27-05-02 21:08

Hejsa Knud!
Jeg synes du er lidt små strid med din signatur.
Hvorfor ignorere nogen bare fordi deres signatur er for lang
eller de sender en e-mail til dig? Det kan være de gør det ved et uheld
eller at det er nybegyndere, som mig, der ikke har styr på det endnu.
Hvis jeg vidste hvordan man brugte det såkaldte killfilter ville du ryge
direkte der i!
Sejl i din egen sø og vær perfektionistisk for evigt.
Jeg gætter mig til at du nu "killer" mig. Tja... det må du selv om.
Så slipper du for at høre min holdning og du er alene i din verden
hvor kun din holdning regerer hvilket sikkert passer dig meget fint.
Hyg dig med dig selv!
Venlig hilsen Louise :)

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 27-05-02 21:11

Louise Kirk Larsen wrote:

> Så slipper du for at høre min holdning og du er alene i din verden
> hvor kun din holdning regerer hvilket sikkert passer dig meget fint.
> Hyg dig med dig selv!
> Venlig hilsen Louise :)

At du ikke er i hans verden, betyder jo ikke at der ikke er andre. Det er
den samme logik som "hvis jeg lukker øjnene kan de andre ikke se mig"

Skal den fortsættes bør det være i dk.admin.netikette

vh
Peter