Kendte problemer med 6210?
Fra : Unique

Dato : 15-05-02 16:51

Jeg har en Nokia 6110'er som jeg i øvrigt er godt tilfreds med, men jeg skal
bruge en telefon mere til mit firma. Derfor har jeg overvejet at købe en
6210'er, der burde passe til mine behøv.

1) Mit spørgsmål er så om der er nogle kendte og alvorlige problemer med den
model?
2) Er den holdbar og stabil?
3) Kan den holde til at blive tabt i ny og næ? (Nu mener jeg ikke at jeg vil
gå og kaste med den, men min 6110'er har været tabt nok 60-70 gange og
fungerer stadig perfekt - jeg har det med at tabe min telefon. Ikke mere om
det *G*)

Er der ellers nogle anbefalelsesværdige modeller som man bør slå et blik på?
Evt. også gerne af andre fabrikater?

/Dan

Fra : MH

Dato : 15-05-02 17:06

"Unique" wrote in message ...
> [...]
> bruge en telefon mere til mit firma. Derfor har jeg overvejet at købe en
> 6210'er, der burde passe til mine behøv.

Jeg tror Nokia 6210 officielt er udgået, enkelte forhandlere kan dog stadig
ligge inde med dem - men igen, det er kun noget jeg tror. Efterfølgeren er
6310 (evt. 6310i)
> 1) Mit spørgsmål er så om der er nogle kendte og alvorlige problemer med
den
> model?

Jeg har ejet en 6210 og brugt den firmamæssigt igennem ca. 1 år, og jeg
klager BESTEMT ikke. Er nu skiftet til 6310i - og ved hjælp af PC-suite og
et kabel sker der underværker !!!

> 2) Er den holdbar og stabil?

Bestemt, ingen klager !

> [...]
> gå og kaste med den, men min 6110'er har været tabt nok 60-70 gange og
> fungerer stadig perfekt - jeg har det med at tabe min telefon. Ikke mere

Jeg har også haft tabt min en del, haft den med på skitur, og den virker
stadig !

> Er der ellers nogle anbefalelsesværdige modeller som man bør slå et blik
på?

Nokia 6310i - helt i top !

--
MVH

Mikael Hansen
www.nifbasket.dk

Fra : Unique

Dato : 15-05-02 21:07

> Nokia 6310i - helt i top !
Hvad koster sådan en bandit? Jeg synes ikke jeg kan finde den nogen steder.
Jeg har fået tilbudt en 6210 til ca 1000,- Er det en OK pris?

Fra : MH

Dato : 16-05-02 08:42

"Unique" skrev ...

> Hvad koster sådan en bandit?
Jeg gav ca. 2.400,- for min. data-kabel, så jeg kunne hooke den til
computren kostede ca. 300,- men tjek: www.mobilpriser.dk

>Jeg synes ikke jeg kan finde den nogen steder.
www.mobilpriser.dk giver dig en lang række muligheder, desuden, hvem der er
billigst.

> Jeg har fået tilbudt en 6210 til ca 1000,- Er det en OK pris?
Umidelbart syn's JEG prisen er for høj, taget i betragtning at det er en
udgået tlf.

MVH
Mikael Hansen
www.nifbasket.dk

Fra : D. Peran

Dato : 15-05-02 20:20

> 6210'er, der burde passe til mine behøv.

Min bedste tlf. til dato.

Fra : John K

Dato : 15-05-02 21:45

> Min bedste tlf. til dato.

Ditto her.

Mvh

John K

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 16-05-02 08:32

"John K" <sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ditto her.

Enig - den virker bare. Et par stykker i mit firma har fået smadret glasset
(tlf. i lomme - bordkant) og tlf. virker stadigvæk - display ligeså.

/Steen