Skærme
Fijala 3554
sony garanti
Fra : Kasper Daniel Hansen

Dato : 15-05-02 16:52

Jeg overvejer at købe en Sony g420. Hvordan er det
nu med garantien? Sonys hjemmeside er ikke til at
finde rundt i. Jeg mener at der er 1 års onsite
garanti og 3 års normal garanti, men er der nogen
som ved præcis hvad det dækker over?

På forhånd tak, Kasper

Fra : Madsen

Dato : 15-05-02 18:39

Kasper Daniel Hansen skrev:

> Jeg mener at der er 1 års onsite garanti og 3 års normal garanti,
> men er der nogen som ved præcis hvad det dækker over?

Forleden udvekslede jeg et par e-mails med dem som står for fejl på
Sony-skærme, når du har udfyldt en fejlrapport og indsendt den til
Sony: <http://www.sony.dk/cds/showpage.asp?nodeid=58368&loc=en_DK>
(Det er åbenbart et firma ved navn Tech Care der tager sig af de
fejlrapporter her i landet).

Som du ser på ovenstående link så er det første år af garantien såkaldt
On-site-garanti som betyder, at skærmen bliver hentet og ombyttet til
en ny på din adresse hvis den går i stykker.
Når det første år er gået er der så "kun" fabriksgaranti hvor du selv
skal levere den til reparation, men Sony betaler regningen, hvis den
fejl den har ellers er dækket af fabriksgarantien forstås.

Madsen.

Fra : Kasper Daniel Hansen

Dato : 15-05-02 19:24

Mange tak for hjælpen.