MS Windows
briani 27239
Windows XP og Temaer
Fra : BorreBoy

Dato : 15-05-02 15:40

Hejsa.

Under egenskaber for skærm, er der mulighed for at se nogle forskellige
temaer til XP. Er det muligt at downloade dem, eller hører de kun med til
Plus-pakken?
Umiddelbart skulle man tro, at man bare kan bruge dem, da der jo står:
"Flere temaer online..."; men det er måske bare et trick, for at få en til
at købe Plus-pakken???

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : J

Dato : 15-05-02 15:59

pluspakken stinker !! Jeg har prøvet den ;-(

Prøv at kig her: www.themexp.org her finder du alt hvad du skal bruge for at
gøre din xp lækker.. themes, virtuel styles, bootscreens, logonscreens
osv...

et lille råd, jeg har siddet og brugt en masse tid på at få nogle
forskellige temaer til at virke - og det nemmeste er virklig at downloade
TGI softwaren, som themexp.org anbefaler under fanebladet "how to install"

- j

Fra : BorreBoy

Dato : 15-05-02 16:09

"J" <blackjoey83@FJERNhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> TGI softwaren, som themexp.org anbefaler under fanebladet "how to install"

Tusind tak.