MySQL & J2EE
Fra : The_MaXx

Dato : 15-05-02 14:24

Hej gruppe.

Som i kunne se i en tidligere tråd, havde jeg problemer med Cloudscape, så
nu vil jeg prøve at køre med MySQL... som egentlig har været planen hele
tiden.
Så er spørgsmålet hvilken JDBC driver jeg skal bruge til MySQL. Jeg ved der
findes en del forskellige freeware/shareware... whatever. Men på suns side
garanterer de kun at disse virker med J2EE:
a.. Oracle8 Server, v. 8.05
a.. Microsoft SQL Server, v. 6.5, 7.0
a.. Cloudscape, v. 3.0.4

Er der nogen der kender en gratis (til privat brug) MySQL driver der
fungerer med J2EE?

The_MaXx

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 15-05-02 15:20

Der er en der hedder noget i stil med mm.mysql - den virker fint.

-dennis

Fra : Frank Hahn

Dato : 15-05-02 19:08

"The_MaXx" <the_maxx@mail.dk> wrote in message
> [...]
> a.. Microsoft SQL Server, v. 6.5, 7.0
> a.. Cloudscape, v. 3.0.4
>
> Er der nogen der kender en gratis (til privat brug) MySQL driver der

Her er et link til den driver jeg bruger og som også blev nævnt lidt i et
andet svar.

http://mmmysql.sourceforge.net/

/Frank