MS Windows
briani 27239
Hvad er XPs diskmanager?
Fra : \(7000\) Dennis

Dato : 15-05-02 13:33

I en anden gruppe spurgte jeg ang. et program til at partionere min disk og
der var en der foreslog mig at bruge XPs diskmanager. Men hvad er det for et
program? Hvor finder jeg det henne?

Dennis
--
Fjerne REMOVE ved svar

Fra : mc

Dato : 15-05-02 14:43

"(7000) Dennis" <cfs11807REMOVE@vip.cybercity.dk> wrote in message

> [...]
og
> der var en der foreslog mig at bruge XPs diskmanager. Men hvad er det for

Måske menes der bare inde i Control Panel
Control Panel --> Performance & maintenance --> Adm. tools --> Computer
Management --> Disk management

Fra : Leony

Dato : 15-05-02 15:07

"mc" <mcn@NOSPAMe-box.dk> skrev i en meddelelse

> Måske menes der bare inde i Control Panel
> Control Panel --> Performance & maintenance --> Adm. tools --> Computer
> Management --> Disk management

På dansk hedder den:
Kontrolpanel->Administration->Computeradminstration->Diskhåndtering.
(Med "gammeldags" kontrolpanel udseende).

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 15-05-02 20:58

> [...]
>
> Måske menes der bare inde i Control Panel
> Control Panel --> Performance & maintenance --> Adm. tools --> Computer

Jo, men det kræver at der ikke røres ved den partition, som han arbejder ud
fra.
Hvis man skal partitionere forfra, så dukker diskmanagement muligheden op i
forbindelse med boot på installationscd.en
Jeg kan ikke lige huske hvor langt henne i processen det er, men det er
selvfølgelig inden selve installationen starter.
Så bare boot med cd.en i, så dukker partitioneringsmuligheden op på et eller
andet tidspunkt.

Kurt