MS Windows
briani 27239
Program til at maale CPU'ens temperatur
Fra : Treo Tom

Dato : 15-05-02 09:51

Hejsa,

jeg har installeret et lille program der udnytter CPU'ens idle-time til
at hjlpe med at finde en kur mod kraeft, og vil gerne kunne holde lidt
oeje med temperaturen paa min AMD-processor.

Noget saerligt godt program til det? PM Probe? Motherboard Monitor? ->
er der nogle som kan anbefale et program??

Paa forhaand tak
Treo

Fra : ha

Dato : 15-05-02 14:15

> er der nogle som kan anbefale et program??

kig på http://www.hmonitor.com/

mvh
ha

Fra : Leony

Dato : 15-05-02 15:03

"Treo Tom" <treotom@no_spam_thanks_hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Noget saerligt godt program til det? PM Probe? Motherboard Monitor? ->
> er der nogle som kan anbefale et program??

CoolMon:
http://www.daisyman.arsware.org/coolinfo/

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/