Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Printer (Photo) papir
Fra : Arne Feldborg

Dato : 15-05-02 08:56

Er der nogen her der ved hvor man kan købe printerpair af fabrikatet
"make it inkjet".?
Gerne et sted i Midt- Vestjylland eller postordre.

Jeg har tidligere kunnet købe det hos Office Plus i Herning, men af
uransagelige årsager er de begyndt at føre et andet fabrikat.

P.S. jeg er udmærket klar over at der findes mange andre fabrikater, og
andre ganske udmærkede kvaliteter, men nu er det altså lige netop det
fabrikat jeg er interesseret i.

--
mvh, A:\Feldborg

Fra : Kristian Amby

Dato : 15-05-02 16:26

Make it inkjet føres ikke i Danmark mere. Importøren,
Schrammpapirgros, fører istedet Symbio. Det er sikkert den, du har
set.

Mvh
Kristian Amby

Fra : Arne Feldborg

Dato : 19-05-02 12:17

Kristian Amby <amby@mail.dk> skrev Wed, 15 May 2002 17:25:57 +0200

>Make it inkjet føres ikke i Danmark mere.

Surt show. Men tak for svaret.

> Importøren,
>Schrammpapirgros, fører istedet Symbio. Det er sikkert den, du har
>set.

Ja, det er det fabrikat der nu føres.

--
mvh, A:\Feldborg