MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hjæælp!! - Mus amok!
Fra : J

Dato : 15-05-02 01:47

Hej-

prøvede at tweake xp - nærmere bestemt, at rette hexidecimal koderne til
musen - Men min xp fatter det åbentbart ikke, så nu er min mus blevet helt
skæv...
I kan se tweaket her: http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=1084

anyway- jeg fik ikke lavet kopi af de gamle værdier (flot, ik?), og jeg vil
gerne have dem tilbage!!! Så gider én ikke lige kigge i regedit ->
'HKEY_CURRENT_USER' -> control panel -> mouse og se værdierne i
SmoothMouseXCurve og ...YCurve??

tak - j

Fra : Madsen

Dato : 15-05-02 01:56

J skrev:

> [...]
> regedit -> 'HKEY_CURRENT_USER' -> control panel -> mouse og se
> værdierne i SmoothMouseXCurve og ...YCurve??

Hos mig ser den sådan her ud, og det er ikke en værdi jeg tidligere
har pillet ved: http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/mus/mouse.reg

Kør filen og problemet skulle være løst.

Madsen.

Fra : J

Dato : 15-05-02 12:36

> Kør filen og problemet skulle være løst.

ja - tak, det blev det

-j