Ulemper ved oxalsyremetoden?
Fra : Steen Suder

Dato : 14-05-02 21:32

Jeg vil lave blødt vha. oxalsyremetoden til et diskusakvarie.

1. Er der nogen ulemper i den forbindelse, hvis man ellers er
påpasselig?
2. Hvor pokker får man fat i en ren beholder, der er større end en
regnvandstønde på 200L og som man kan betale sig fra?

--
Steen Suder
http://www.suder.dk/ - Nu med ønskeseddel!

Fra : René Krogh

Dato : 14-05-02 21:41

Steen Suder wrote in message <3CE1743A.E28FAB54@suder.dk>...
[klip]

>2. Hvor pokker får man fat i en ren beholder, der er større end en
>regnvandstønde på 200L og som man kan betale sig fra?

Prøv bauhaus, der har jeg før set regnvandstønder på 500 liter til 200-300
Kr

mvh
René

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 14-05-02 21:50

"Steen Suder" <steen@suder.dk> wrote in message
> Jeg vil lave blødt vha. oxalsyremetoden til et diskusakvarie.
>
> 1. Er der nogen ulemper i den forbindelse, hvis man ellers er
> påpasselig?

Aner det ikke.

> 2. Hvor pokker får man fat i en ren beholder, der er større end en
> regnvandstønde på 200L og som man kan betale sig fra?

Man bruger 2 tønder :9

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069

http://www.disky-design.dk/fish

Now available:
The internets first PLANT SEARCH ENGINE
http://www.disky-design.dk/fish/PlantSearch/PlantSearch.html

Fra : Ivan V. Nielsen

Dato : 14-05-02 21:58

Hej Jeg har set nogle palletanke der kan rumme 500 - 1000 liter. De kan
fåes brugt på nettet, så prisen er nok ikke overvældende.

Tanken er 4-kantet, placeret på en europalle og omgivet af et trådnet.

Se evt.
http://www.modtagestation.dk/prislist.html

Håber at du kan bruge noget sådant

Højt skum
ivan

Fra : Steen Suder

Dato : 14-05-02 22:23

"Ivan V. Nielsen" wrote:

> [...]
> fåes brugt på nettet, så prisen er nok ikke overvældende.
>
> Tanken er 4-kantet, placeret på en europalle og omgivet af et trådnet.

750L: 450,- ... det er ikke galt.

Kan man antage at de er rene?

<KLIP>

Fra : Søren Steffensen