vibrator tingen i en 3310
Fra : Bo

Dato : 14-05-02 20:34

jeg har lige fået min 3310 (fra kvickly's udsalg), og sat det medfølgende
batteri i, og inde i menu/lydindstillinger (menu 5), slået vibration "til",
skal der gøres andet for at telefonen ryster ved opkald ??, for det gør den
ikke nu .

Bo

Fra : Dennis Lange

Dato : 14-05-02 20:43

Bo wrote:
> [...]
> slået vibration "til", skal der gøres andet for at telefonen ryster
> ved opkald ??, for det gør den ikke nu .

Eftersom du lige har købt den. Mon så ikke du prøver mens opladeren er sat
til? Så ryster dyret nemlig ikke...

--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...

Fra : Bo

Dato : 14-05-02 20:57

"Dennis Lange" <dblng@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Eftersom du lige har købt den. Mon så ikke du prøver mens opladeren er sat
> til? Så ryster dyret nemlig ikke...

Tak,,,,,,,,, så smiler jeg igen...

Hilsen Bo

Fra : Dennis Lange