Jeg har vundet!
Fra : David Rasmussen

Dato : 14-05-02 20:09

Jeg deltog for et stykke tid tiden i en Pink Floyd konkurrence på P3's
hjemmeside, og har netop fået at vide i dag at jeg har vundet. Men hvad
har jeg mon vundet? Var der et program i formiddags på P3 om Pink Floyd?
Hvad er jeg gået glip af?

/David

Fra : Ralph

Dato : 14-05-02 20:21

David Rasmussen wrote:

> har jeg mon vundet? Var der et program i formiddags på P3 om Pink Floyd?
> Hvad er jeg gået glip af?

Var det dig? Strax prøvede hele formiddagen at komme igennem til vinderen,
men det blev nummer to som skal være med til at indspille musik og film til
den nye The Wall II. Han fik også tilsagn om 5% af indtægterne - surt show.
Håber du sover godt inat

Jeg ANER INTET om noget Pink Floyd show eller nogen konkurrence, det var for
sjov

Griner du?
--
venligst
Ralph

Fra : David Rasmussen

Dato : 14-05-02 20:39

Ralph wrote:

> [...]
> den nye The Wall II. Han fik også tilsagn om 5% af indtægterne - surt show.

Hihi :)

Jeg troede faktisk på starten da jeg læste den, for der er problemer med
vores telefonsystem i øjeblikket :)

/David

Fra : Ralph

Dato : 14-05-02 21:01

David Rasmussen wrote:

> Hihi :)
>
> Jeg troede faktisk på starten da jeg læste den, for der er problemer med
> vores telefonsystem i øjeblikket :)

Det var sandelig også meningen, i min første tanke havde jeg indflettet en masse
om en ugyldig e-mail adresse (spam), men DET blev for usandtroligt
--
venligst
Ralph

Fra : Ralph

Dato : 14-05-02 21:04

David Rasmussen wrote:

> Hihi :)
>
> Jeg troede faktisk på starten da jeg læste den, for der er problemer med
> vores telefonsystem i øjeblikket :)

Har iøvrigt selv været ude for noget lignene, min kone vandt en rejse til Kenya
for to personer i 14 dage, men da jeg ringede dagen efter - klokken 8:00 - var
deres computer gået ned, så de kunne ikke se HVEM der havde vundet, det var de
længste 8 timer i mit liv, inden de fandt ud af vi HAVDE vundet........pyh ha.
--
venligst
Ralph

Fra : HALLUM

Dato : 14-05-02 21:27

> [...]
> men det blev nummer to som skal være med til at indspille musik og film
> til den nye The Wall II. Han fik også tilsagn om 5% af indtægterne - surt

Fed joke !!

Men til et seriøst bud da så :
- kunne det være du måske har vundet billet(ter)
til Roger Waters der optræde i Forum den 2.6.2002 ?
uha-uha - det bliver jo årets koncert !

Godt nok ikke Pink Floyd - men blot deres store geni, solo !

men held og lykke med det
mvh. Hallum

PS) Husk lige at holde os orienteret

Fra : David Rasmussen

Dato : 14-05-02 21:32

HALLUM wrote:

> Fed joke !!
>
> Men til et seriøst bud da så :
> - kunne det være du måske har vundet billet(ter)
> til Roger Waters der optræde i Forum den 2.6.2002 ?
> uha-uha - det bliver jo årets koncert !

Det er jo lidt det jeg håber på.

> Godt nok ikke Pink Floyd - men blot deres store geni, solo !

David Gilmour er i mine øjne ikke et mindre geni. Men lad os nu ikke
starte en religionskrig :)

> men held og lykke med det
> mvh. Hallum
>
> PS) Husk lige at holde os orienteret

Will do!

Fra : Ukendt

Dato : 14-05-02 20:24

Tillykke! De kommer hjem og spiller i din baghave.. ej.. jeg ved det, men
tillykke :0)

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.spam.egg.sausage.and.spam.net> skrev
i en meddelelse news:3CE160CB.4070606@gmx.spam.egg.sausage.and.spam.net...

Fra : Astrid

Dato : 15-05-02 00:43

"peet_dk" <nope> skrev i en meddelelse
> Tillykke! De kommer hjem og spiller i din baghave.. ej.. jeg ved det, men
> tillykke :0)

Hvis de kommer og spiller i Davids baghave vil jeg gerne lige advares først
.... hvis det er den David jeg kender er hans "baghave" min "forhave" ...

Tillykke David ... hvem enten du er ... og hvad enten du har vundet ...

/astrid

Fra : David Rasmussen

Dato : 15-05-02 09:15

Astrid wrote:
> "peet_dk" <nope> skrev i en meddelelse

> Hvis de kommer og spiller i Davids baghave vil jeg gerne lige advares først
> ... hvis det er den David jeg kender er hans "baghave" min "forhave" ...

Det er det :)
Jeg tror nu ikke at de kommer og spiller, desværre :(

> Tillykke David ... hvem enten du er ... og hvad enten du har vundet ...

Tak... Hvad mon jeg enten har vundet... Jeg har aldrig vundet noget før,
så... it better be good!

Fra : Troels

Dato : 15-05-02 10:01

> Tak... Hvad mon jeg enten har vundet... Jeg har aldrig vundet noget før,
> så... it better be good!

Stod det ikke på hjemmesiden da du deltog??

Jeg synes jeg kan huske noget med billetter til re-re-repremieren på The
Wall, men det kan godt være det er helt forkert....

/Troels

Fra : HALLUM

Dato : 19-05-02 16:05

> Hvad er jeg gået glip af?
> /David

Hva så - fandt du nogensinde ud af
hvad du havde vundet ?

mvh. Hallum

Fra : David Rasmussen

Dato : 19-05-02 18:03

HALLUM wrote:

> Hva så - fandt du nogensinde ud af
> hvad du havde vundet ?
>
> mvh. Hallum

Yep. To stks. billetter til The Wall i en biograf efter eget valg. Så
det er jo meget godt.

/David

Fra : HALLUM

Dato : 19-05-02 18:35

< Yep. To stks. billetter til The Wall i en biograf efter eget valg. Så
< det er jo meget godt.
< /David

Hej igen David - Jamen stor tillykke med det, det var da fint nok så -
ellers spændende med ventetiden hva ?! *S* - det må så være den
"nye" udgave hvor man har gjort lyd bedre og bla. bla.... fed i stor
biograf med god lyd .. så må vi andre jo nøjes med Roger Waters
den 2. juni.... sig nu ikke du ikke skal afsted

mvh. Hallum

Fra : David Rasmussen

Dato : 19-05-02 19:16

HALLUM wrote:
> [...]
> ellers spændende med ventetiden hva ?! *S* - det må så være den
> "nye" udgave hvor man har gjort lyd bedre og bla. bla.... fed i stor

Yep, men jeg nåede nu at se den til forpremiere i Imperial i april.

> biograf med god lyd .. så må vi andre jo nøjes med Roger Waters
> den 2. juni.... sig nu ikke du ikke skal afsted

Jeg har faktisk ingen billet, og det er lidt sært, nu hvor jeg er meget
stor fan af Pink Floyd og Roger Waters. Men jeg havde ingen penge lige
da billeterne blev sat til salg (i efteråret???!), og de var kun til
salg i 14 dage eller lignende. Så var der udsolgt. Sur røv for mig. Det
ser dog ud til at det er muligt at få en billet i DBA, hvis man er om
sig. Ellers, til alle: JEG VIL GERNE HAVE TO BILLETTER TIL ROGER WATERS
KONCERTEN!!

/David