usb-modem
Fra : Karsten Olesen

Dato : 14-05-02 19:44

Hvem har erfaring med TDC usb-modem til ADSL ?

--
"A bus station is where a bus stops.
A train station is where a train stops.

Fra : TBC

Dato : 15-05-02 13:34

"Karsten Olesen" <gakke@email.dk> skrev i en meddelelse

> Hvem har erfaring med TDC usb-modem til ADSL ?

Hvilket produkt tilbydes det på ? (og er der nogen prismæssigt fordel for
kunden ?)

TBC

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-05-02 15:46

Wed, 15 May 2002 14:33:44 +0200, skrev "TBC"
<-sutmin@2night.dk>:

>Hvilket produkt tilbydes det på ?

TDC Bredbånd.

>(og er der nogen prismæssigt fordel for kunden ?)

Ikke andet end du sparer et netkort.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 15-05-02 15:50

> TDC Bredbånd.

Er det noget nyt?
Jeg troede ikke USB-porten var supporteret

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Nu med ulødigt content

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-05-02 18:49

Wed, 15 May 2002 16:49:40 +0200, skrev "Martin Højriis
Kristensen" <usenet@makr.dk>:

>Er det noget nyt?
>Jeg troede ikke USB-porten var supporteret

Jeg ved ikke, hvor meget det bliver brugt, men da jeg for ½ års
tid fik bredbånd var usbmodem omtalt i nogen af pairerne, men jeg
studere det ikke nærmere.

Det er også omtalt som ekstra tilbehør.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 15-05-02 18:55

> Jeg ved ikke, hvor meget det bliver brugt, men da jeg for ½ års
> tid fik bredbånd var usbmodem omtalt i nogen af pairerne, men jeg
> studere det ikke nærmere.

OK, det er så bare Ericsson modemet der har en USB-port man kan vælge at
bruge

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Nu med ulødigt content