Cannibal Holocaust 2
Fra : Morten DH

Dato : 14-05-02 19:22

Sidder lige og lurer extramaterialet på min "Jungle Holocaust" og opdager
Deodato åbenbart er i gang med en officiel Cannibal Holocaust fortsættelse
men der er intet på imdb udover en uofficiel efterfølger...

Nogen der ved noget? Det er spændende hvordan sådan en film bliver i det
nye årtusinde - i 70'erne var alt jo tilladt...

Fra : Kevin & Tina

Dato : 14-05-02 19:48

Vær venlig at angive at det er DVD det handler om
VH Kevin

Fra : Henrik Rytter

Dato : 14-05-02 20:37

In article <B907288A.576F%kevin.v@mail.dk>, Kevin & Tina
<kevin.v@mail.dk> wrote:

> Vær venlig at angive at det er DVD det handler om
> VH Kevin

Hvorfor det? Mon en eventuel fortsættelse kun vil udkomme på DVD?

Jeg vil da gerne høre hvad den kære Deodato har at sige om sine
kommende film.

mvh
Henrik

Fra : Kevin & Tina

Dato : 15-05-02 13:47

> Fra: Henrik Rytter <rytter@mac.com>

> Hvorfor det? Mon en eventuel fortsættelse kun vil udkomme på DVD?
snip
men hvad ville forskellen have været hvis der havde stået DVD?
At du ikke havde åbnet den?
Det er vel filmens titel der er det centrale i din argumentation?
Ikke at jeg ikke kan følge dig, bare at denne her side udvikler sig henimod
noget DVD fienschmecherei, og det vil jeg gerne have at brugerne forholder
sig til.
Det er lidt trættende hele tiden at diskutere form i stedet for indhlod.
Venligst kevin

Fra : Ole Kofoed

Dato : 15-05-02 22:27

"Kevin & Tina" <kevin.v@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
henimod
> noget DVD fienschmecherei, og det vil jeg gerne have at brugerne

Prøv at læse det oprindelige spørgsmål igen, det har intet med DVD at
gøre..

> Det er lidt trættende hele tiden at diskutere form i stedet for
indhlod.

men er et spørgsmål om hvad man kan forvente af Deodato's opfølger til
Cannibal Holocaust - ikke et spørgsmål om hvad man kan forvente af en
kommende DVD udgivelse af filmen. Det er da et oplæg til diskution af
indhold.

Mvh.

Ole

Fra : Henrik Rytter

Dato : 16-05-02 15:09

In article <3ce2d232$0$78733$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Ole
Kofoed <news@dvd-basen.dk> wrote:

> [...]
> henimod
> forholder
>
> Prøv at læse det oprindelige spørgsmål igen, det har intet med DVD at

Enig .... for mig at se handlede det om at få noget at vide om Deodatos
eventuelle opfølger til sin famøse film.

> [...]
> Cannibal Holocaust - ikke et spørgsmål om hvad man kan forvente af en
> kommende DVD udgivelse af filmen. Det er da et oplæg til diskution af

Jeg ved ikke om jeg misforstår dig Ole, men det er da ret paradoksalt,
at det Kevin brokker sig over er, at diskussionen kommer til at handle
om form fremfor indhold, når Kevins indsigelse (som er irrelevant da
det ikke handler om DVD) netop går på formen istedet for at bidrage til
indholdsdiskussionen.

Men som sagt vil jeg stadig meget gerne høre om der er nogle der ligger
inde med oplysninger om hvordan Deodato ville dreje en eventuel
fortsættelse! Helt som da Morten stillede sit oprindelige spørgsmål til
denne gruppe.

mvh
Henrik