Hunderace efterlyses
Fra : Liz

Dato : 14-05-02 19:24

Okay people - hvad er det for en race hund der er med i den seneste Falck
securitas reklame på TV2 for tiden?
Den ligner en brun lab, men alligivel ikke.

Hilsen Liz

Fra : preben ipsen

Dato : 14-05-02 20:02

det er en Rhodesian Ridgeback...

Fra : N/A

Dato : 14-05-02 21:10

Fra : ~*Jannie*~

Dato : 14-05-02 21:10

Hvad vil du med bud;))) Det ER en Rhodesian Ridgeback;)))

Jannie

hvilken race det kunne være. Det ligner mere en Ungarsk Visla, men alligevel
ikke for den har ikke de blå øjne.

Fra : Liz

Dato : 14-05-02 21:50

"~*Jannie*~" <lolistanomail@hotmail.com> wrote in message
> Hvad vil du med bud;))) Det ER en Rhodesian Ridgeback;)))
>
> Jannie

Hvis den er en Rhodesian Ridgeback, hvor er "ridgen" så henne? Just
kidding!! Har I en hjemmeside vi kan besøg - den er en ualmindelig flot
hund? På forhånd tak
Hilsen Liz

Fra : ~*Jannie*~

Dato : 15-05-02 05:59

> Hvis den er en Rhodesian Ridgeback, hvor er "ridgen" så henne? Just
> kidding!! Har I en hjemmeside vi kan besøg - den er en ualmindelig flot
> hund? På forhånd tak
> Hilsen Liz

Øhhh, den ser man faktisk flere gange;))) Kik igen, især der hvor den sidder
med ryggen til og manden sidder på sengen;))

Her er noget:
http://ridgebackklub.dk/

Fantastisk smuk hund, men sæt jer meget godt ind i hundens temp. hvordan den
er at leve med, spørg ikke kun opdrætter;)) og kik godt efter en GOD
opdrætter:)))

Jannie

Fra : Bettina

Dato : 15-05-02 10:06

Det er helt klart en meget meget dejlig Ridgeback han
(og nej, han er ikke min, men uha hvor er han smuk)

Tilslutter mig iøvrigt Jannies råd om, ikke kun at falde for hundens
udseende. det er en temmelig speciel race, der kræver en del mere end en
lab.

Se evt. Jo-Anns pragtfulde hvalpe og hele hendes site.
http://www.rhodesian-ridgeback.dk

Bettina
En lykkelig Ridgeback-ejer

Fra : ~*Jannie*~

Dato : 15-05-02 06:00

> Hvis den er en Rhodesian Ridgeback, hvor er "ridgen" så henne? Just
> kidding!! Har I en hjemmeside vi kan besøg - den er en ualmindelig flot
> hund? På forhånd tak
> Hilsen Liz

Forøvrigt kan reklamen ses på denne side;))))) så.....det er nok en RR;)))

Jannie

Fra : Karen

Dato : 15-05-02 08:21

On Wed, 15 May 2002 07:00:24 +0200, "~*Jannie*~"
<lolistanomail@hotmail.com> wrote:

>Forøvrigt kan reklamen ses på denne side;))))) så.....det er nok en RR;)))
>
>Jannie

Hej,
Jeg synes ikke jeg kan finde reklamen ? Har du et direkte link?

--
Karen
http://www.altforsejt.dk

Fra : ~*Jannie*~

Dato : 15-05-02 09:08

Det er på første side :
..... se Askari i Falcks nye reklamefilm

Jannie

Fra : Annika Pedersen

Dato : 15-05-02 09:15

> Hej,
> Jeg synes ikke jeg kan finde reklamen ? Har du et direkte link?

Den står også dumt - på forsiden under menuen hvor der linkes til Hjem | Søg
Linket direkte er http://www.falck.dk/download/Privatalarm.wmv
--
Annika Pedersen
<http://annika.dk>

Fra : ~*Jannie*~

Dato : 15-05-02 10:17

Ja det gør, det var et tilfælde jeg så det;))))

Jannie

Fra : Kim Christensen

Dato : 15-05-02 17:05

> Hvis den er en Rhodesian Ridgeback, hvor er "ridgen" så henne? Just
> kidding!! Har I en hjemmeside vi kan besøg - den er en ualmindelig flot
> hund? På forhånd tak
> Hilsen Liz

Sjovt nok vises en RR altid med ryggen til i de fleste hundebøger. Sådan
skal en RR aåbenbart fotograferes. Måske derfor er det mindre kendt
hvordan en RR ser ud i ansigtet!...?

mvh Kim

Fra : Jo-Ann

Dato : 15-05-02 20:27

Hej Kim !

Nu er det jo ligesom sådan at ridgeback har noget på ryggen som kun den (og
en race mere, nemlig Thai Ridgebacken) har..nemlig ridgen. Derfor viser man
den i bøgerne med ryggen til, hvilket da er meget praktisk, idet at hvis man
så ser en hund med sådan en "dims" ned af ryggen ,ja så kan man være helt
sikker på det er en ridgeback. Enten en rhodesian, eller en thai.

Mvh

Jo-Ann

P.S: akkurat som f.eks. en engelsk bulldog altid vises direkte forfra, så
man kan se den brede front, og underbiddet.