Så fik vi også lige en profil på NG'siden
Fra : nitsen

Dato : 14-05-02 17:15

Hejsa

Så kom vi også med på NG'ens hjemmeside. Jeg har lagt billede op af både
Frode og Aksel.

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/profiles_view_index.php?profil
e=118

Kh

Anita og potehighfive fra Frode der syns han ser læææææækker ud på billeder.

Fra : Jette

Dato : 15-05-02 21:55

"nitsen" skrev:
> Så kom vi også med på NG'ens hjemmeside. Jeg har lagt billede op af både
> Frode og Aksel.

Alletiders

> Anita og potehighfive fra Frode der syns han ser læææææækker ud på
billeder.

Frode ser absolut lækker ud ... Det er lidt svært at se når han ligger
ned, men synes han ligner vores katte... men måske har han lidt mere hvidt
en vores.

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/profiles_view_cats.php?kat=1
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/profiles_view_cats.php?kat=6

Mvh. Jette

Fra : Eva Schmidt

Dato : 16-05-02 01:29

Jette <jni@omnix.dk> skrev i en news:abuhst$2ecg$1@news.cybercity.dk...

> Alletiders

> billeder.

Dejlige katte !!

Skulle hilse fra donna' erne og sige, at de synes Frode er en steg!

mvh Eva

Fra : nitsen

Dato : 16-05-02 21:54

"Eva Schmidt" <safeni@privat.tdcadsl.dk> skrev

> Skulle hilse fra donna' erne og sige, at de synes Frode er en steg!

*forsøger at fjerne en Frode der er klæbet til skærmen for at kigge på
donnaer*........skulle hilse fra Frode og spørge hvornår han skal komme på
besøg for det er godt nok lækre "kattesild"

Mvh

Anita og Frode der er sur over at mor ikke vil nøjet med et lille vindue til
NG så han kan savle videre over billeder af "babes"

Fra : Eva Schmidt

Dato : 17-05-02 00:37

> *forsøger at fjerne en Frode der er klæbet til skærmen for at kigge på
> donnaer*........skulle hilse fra Frode og spørge hvornår han skal komme på
> besøg for det er godt nok lækre "kattesild"

Der sidder tre donna'er, der rødmer klædeligt, mens de vrider sig over al
den ros fra deres idol, Frode.
Godt nok bliver de dagligt fortalt, at de er smukke og dejlige, men at en
lækker fyr som Frode er betaget af dem, det er ligegodt noget andet!!
Dersom han skulle have lyst til at besøge dem, vil de gerne diske op med
lidt mundgodt, om ellers herren kan få en bid ned ved synet af hele 3
dejlige damer på én gang!
Mange potedask til Frodedrengen fra de 3 donna'er Sabina, Ferina og Nikita!

Eva

Fra : nitsen

Dato : 16-05-02 21:50

"Jette" <jni@omnix.dk> skrev

> Frode ser absolut lækker ud ... Det er lidt svært at se når han ligger
> ned, men synes han ligner vores katte... men måske har han lidt mere hvidt
> en vores.

Jamen han er lækker - og det ved han godt *grin* - jo Frode har mere hvidt
end Jeres - Frode ligner Robin en del på farverne og Batman og Frodes fjæs
er næsten ens - nus lige de to fra mig og Frode sender lige et *spiiinbruuum
skal vi lege*

Mvh
Anita

Fra : Birgitte

Dato : 16-05-02 08:04

Så har jeg også lavet profil Endelig fik jeg mig taget sammen
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Jette

Dato : 17-05-02 15:39

"Birgitte" skrev:
> Så har jeg også lavet profil Endelig fik jeg mig taget sammen
> Missehilsner fra Birgitte
> www.truetrust.dk

Herligt!

Sikke et flot eksemplar du står med på billedet ... og sikke et herligt
billede af en træt mis

Meeeen, du kommer nemt om ved det, vi forventer jo at der oprettes profiler
for hver enkelt kat, hi! Spøg til side... Kan godt se det ville blive
temmeligt omfattende for dit vedkommende

Mvh. Jette

Fra : Birgitte

Dato : 17-05-02 20:43

Hej Jette
Ja det ku' du li' hva' at jeg skulle lave profil på alle kattene.
Jeg synes ellers at min ide var ganske fin *S* thihi....
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust