MS Windows
briani 27239
Krisisk batterilevel på laptop, fejl i XP
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-05-02 17:03

Hey

Har lige fået købt en "Fujitsu/Siemens" liteline 425A og har installeret XP
på den.

Dog efter lidt tid, med AC power taget af, kommer XP med Info om kritisk
batterlevel. Og hybernater omgående. Der står 100% i batteri-ikonet jeg har
plaseret i task baren.

Løsning på problemet?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-05-02 17:51

> Dog efter lidt tid, med AC power taget af, kommer XP med Info om kritisk
> batterlevel. Og hybernater omgående. Der står 100% i batteri-ikonet jeg
har
> plaseret i task baren.

Nu har jeg så slået det fra, at den automastisk skal lave en nedlukning.

Men den kommer hver ca. tiende minut og fortæller om kritisk level. Selvom
der stadig står 100% under batteri level....

Fra : Linde

Dato : 15-05-02 20:18

> Men den kommer hver ca. tiende minut og fortæller om kritisk level. Selvom
> der stadig står 100% under batteri level....

Kan det ikke være en fejl i maskinens strømstyring? Hos IBM(min laptop) er
der netop kommet en update til avanceret strømstyring til XP, hvor de nævner
noget om batteritilstanden...aner dog ikke 100 hvad det drejer sig om,
bruger ikke xp.

H&L

Mvh
Linde