MS Windows
briani 27239
tastatur i WIN XP
Fra : FILIP RAVN

Dato : 14-05-02 15:55

Jeg kan ikke bruge mit tastatur i Win XP når jeg har lukket ned i dvale
tilstand. Kun når jeg lukker normalt.

Gode råd ønskes

Filip

Fra : Madsen

Dato : 14-05-02 21:19

FILIP RAVN skrev:

> Jeg kan ikke bruge mit tastatur i Win XP når jeg har lukket ned i
> dvale tilstand. Kun når jeg lukker normalt.

Hvilket tastatur drejer det sig om? Ikke fordi jeg har nogen anelse om
hvad der er galt, men du har nok større chance for hjælp hvis du kommer
med lidt mere information.

Madsen.

Fra : FILIP RAVN

Dato : 15-05-02 15:53

"> Hvilket tastatur drejer det sig om? Ikke fordi jeg har nogen anelse om
> hvad der er galt, men du har nok større chance for hjælp hvis du kommer
> med lidt mere information.

Et ganske almindeligt tastatur uden trådløs og usb. Det er ca 8 år gammelt

Filip