Nye tiltag hos Telmore !
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 14-05-02 15:26

Hej

Nu ser det ud til at der er nye ting på tegnebrædtet hos Telmore, kig
her:

www.telmore.dk/websvar/index.html

--
M.v.h. Ole®

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-05-02 15:42

"Ole Rasmussen" <dont_reply@nospam.dk> wrote in message

> Nu ser det ud til at der er nye ting på tegnebrædtet hos Telmore, kig
> her:

Hvad snakker du om?

Det har da været på tegnebrætte længe. og blev taget i drift efter Påske.

Gammel nyhed

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 14-05-02 18:15

Ole Rasmussen skrev:

>Nu ser det ud til at der er nye ting på tegnebrædtet hos Telmore

Den nye telefonsvarer har været tilgængelig en måneds tid efterhånden
tror jeg. Den har været undervejs længe, jeg har selv haft testet den
siden engang i starten af året eller noget i den dur.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 14-05-02 22:19

Hej

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> wrote:

>Den nye telefonsvarer har været tilgængelig en måneds tid efterhånden

Hm - Det er sq pudsigt at de ikke på nogen måde informerer os kunder om
den slags ?, både emails og sms er jo opfundet, og der findes heller
intet på deres site om sagen !, jeg så det helt tilfældigt i en avis...

Nå, men pyt skidt Iøvrigt ser det jo kun ud til at være en demo
version.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Dennis Lange

Dato : 14-05-02 22:23

Ole Rasmussen wrote:
> [...]
> om den slags ?, både emails og sms er jo opfundet, og der findes
> heller intet på deres site om sagen !, jeg så det helt tilfældigt i

Log på og tryk på Websvar. Så står der vist mere end rigeligt - det har det
gjort siden omkring påske

> Nå, men pyt skidt Iøvrigt ser det jo kun ud til at være en demo
> version.

Øøøh nej...

--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 15-05-02 22:19

Hej

"Dennis Lange" <dblng@hotmail.com> wrote:

>Log på og tryk på Websvar. Så står der vist mere end rigeligt - det har det
>gjort siden omkring påske

Ja ok, jeg fandt det - Men, som du nævner, så kræver det at man logger
ind på sin "kundeside", hvor der så findes en lille reklame for sagen,
men på deres hovedside, samt under diverse info, pressemeddelelser m.v.
findes der ikke et ord om dem sag, lidt underligt, det må da være et
rimeligt godt salgsargument for nye kunder....

--
M.v.h. Ole®

Fra : Steffen Larsen

Dato : 14-05-02 23:44

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 15-05-02 22:22

Hej

Steffen Larsen <zool@diku.dk> wrote:

> intet på deres site om sagen !, jeg så det helt tilfældigt i en avis...

>Jo!.. de har sendt emails rundt til de kunder der har tilmeldt sig at få
>nyheds-emails.

Javel, men det fungerer ikke helt efter hensigten, jeg har været tilmeld
siden dag 1, og har iøvrigt været kunde hos Telmore også fra dag 1, men
modtager aldrig et pip fra dem, det eneste er en sms engang imellem når
der er ved at være lavvande på kontoen

--
M.v.h. Ole®

Fra : Steffen Larsen