MS Windows
briani 27239
XP:beskadiget fil
Fra : Christian Raaby

Dato : 14-05-02 14:25

Så er det galt med kærestens PC igen.
XP pro DK siger under opstart:

"Windows kan ikke starte, fordi denne fil er beskadiget eller mangler:
\WINDOWS\SYSTEM32\CONFIG\SYSTEM"

Jeg har prøvet at reparere med installations-cd'en men jeg forstår ikke helt
hvordan det fungerer. Når jeg trykker "R" kommer jeg i DOS?

Jeg kan ikke starte i fejlsikret, men jeg kan godt boote med CD-rom.

Hvordan reparerer eller geninstallerer jeg den manglende fil?
Kæresten er ved at være godt tosset!

Mvh.
Christian

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 14-05-02 16:13

"Christian Raaby" <raabydenmark@hotmail.com> skrev:
> Jeg har prøvet at reparere med installations-cd'en men
> jeg forstår ikke helt hvordan det fungerer. Når jeg
> trykker "R" kommer jeg i DOS?

Nemlig, se dette link der hjalp mig:
<http://www.gateway.com/support/techdocs/software/WINDOWS/158032510.shtml>

Det er godt nok ikke samme fejl, men mon ikke det
hjælper?

/Mikael