Software til at lave egne logoer...
Fra : Michael Grønbech Lar~

Dato : 14-05-02 14:05

Hej!
Nogen, der kender til et program, man kan bruge til at lave egne logoer til
sin mobiltelefon?

På forhånd tak!

/Grønbech

Fra : Devast8or

Dato : 14-05-02 14:18

Ja, Paint. Bare sørg for at har de rigtige dimensioner på billedet (svjh
14x72 pixels). Alternativt kan du bruge NokiaLogoManager.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Michael Grønbech Lar~

Dato : 15-05-02 07:39

> Alternativt kan du bruge NokiaLogoManager.

Men det er vel kun til Nokia telefoner?? Jeg skal bruge et proggy til
Ericsson!

Fra : Devast8or

Dato : 15-05-02 11:45

Ja så kan jeg ikke hjælpe dig. NLM er (selvfølgelig) til Nokia foner. Jeg
vil nu gå ud fra at Paint el. lign. stadig kan bruges hvis du kender
dimensionerne på logoet. Jeg ved så ikke hvordan du skal overføre dem til
fonen.

Devast8or

Fra : JMo.

Dato : 15-05-02 20:04

On Wed, 15 May 2002 08:39:17 +0200, "Michael Grønbech Larsen"
<michael@g-web.dk> wrote:

>Men det er vel kun til Nokia telefoner?? Jeg skal bruge et proggy til
>Ericsson!

Hvis du vil betale kunne www.mobileaction.com.tw måske være en løsning
(er inkl. enten datakabel eller IR-port)

Fra : Lammet

Dato : 14-05-02 19:50

du kan også bruge logomanager det er et godt program og nemt at bruge