kan en mand hedde conni / connie / conny
Fra : jan engrob

Dato : 14-05-02 13:45

Er der nogen der ved om man som mand kan hedde conni eller ligende.
Jeg har et vædemål igang med nogle venner og jeg mener godt man kan

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 14-05-02 13:49

"jan engrob" <jan_engrob@hotmail.com> wrote in message
> Er der nogen der ved om man som mand kan hedde conni eller ligende.

Der var på et tidspunkt en bagermester i Birkerød, der hed Conny Sørensen -
og han var en mand.
Jeg mener i øvrigt at have hørt, at Conny er et udbredt drengenavn i Sverige
!!

- Gitte

Fra : Kristian Damm Jensen

Dato : 14-05-02 14:11

jan engrob wrote:

> Er der nogen der ved om man som mand kan hedde conni eller ligende.
> Jeg har et vædemål igang med nogle venner og jeg mener godt man kan

Definér kan.

Man kan meget, specielt hvis man har fået sit navn i udlandet. Men det
står ikke på kirkeministeriets liste over godkendte drengenavne:

http://www.km.dk/hyppige_spm/drengenavne.htm

Jeg vil mene, at du har tabt.

Kristian Damm Jensen | Feed the hungry at www.thehungersite.com
kristian-damm.jensen@cgey.dk | Two wrongs doesn't make a right,
ICQ# 146728724 | but three lefts do.

Fra : Jeppe Stig Nielsen

Dato : 14-05-02 14:19

jan engrob wrote:

> Er der nogen der ved om man som mand kan hedde conni eller ligende.
> Jeg har et vædemål igang med nogle venner og jeg mener godt man kan

Fra www.dst.dk/navne har jeg:

Resultat af søgning:

Der findes 89 mænd med fornavnet Conny.

Resultat af søgning:

Der findes 3 mænd med fornavnet Conni.

Resultat af søgning:

Der er 0, 1 eller 2 mænd der har fornavnet Connie.

hypothesis)" --- Laplace (1749-1827)