A7V333 og RAID Problem og XP
Fra : Peter Clausen

Dato : 14-05-02 13:07

Hejsa

Jeg har lige købt en AMD XP 2100 + Asus A7v 333, og i for vejen har jeg to
harddiske en IBM 60 GXP og en 75 GXP. Jeg har dem begge på Master, på sin
egen kanal altså Promise 1 og Promise 2. Så de er altså sat op på Stripe.
Men nu kommer det underlige, når jeg skal installere Windows Xp Pro. Lige
der ved installationen når man skal trykke F6 for at installere SCSI osv.
Der installere jeg nemlig driverne til mit "Promise MP FASTTRACK 133". Og
der efter kører installationen også, indtil næste punkt hvor den skal
installere enheder. Ogn der siger den at "Promise Mp Fasttrack 133" ikke er
godkendte drivere, og at de ikke kan bærer XP logo'et. Jeg har prøvet med de
nyeste drivere, håber der er nogen der kan hjælpe mig.

På forhånd tak

Peter Clausen
pclausen@mail.dk

Fra : Michael_Sørensen

Dato : 14-05-02 21:36

> godkendte drivere, og at de ikke kan bærer XP logo'et.
Du skal bare acceptere de der ikke godkendte drivere. Så spiller det.....
mvh MIC

---

Fra : Peter Clausen

Dato : 15-05-02 03:26

Du skulle vel ikke vide hvornår der kommer nogle WHQL drivere.

Mvh

Peter

Fra : Thomas Lafontaine Pi~

Dato : 15-05-02 07:19

"Michael_Sørensen" <Nospam@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Du skal bare acceptere de der ikke godkendte drivere. Så spiller det.....
> mvh MIC

Har I fået jeres A7V333 RAID til at køre problemfrit. Som nævn i anden tråd
har jeg fortsat store problemer

mvh Thomas

Fra : Peter Clausen

Dato : 15-05-02 13:36

Jeg har læst dir problem, og det lyder godt nok mystisk.

Mvh

Peter

Fra : Thomas L. Pilegaard

Dato : 15-05-02 20:24

On Wed, 15 May 2002 14:35:31 +0200, "Peter Clausen" <pclausen@mail.dk>
wrote:

>Jeg har læst dir problem, og det lyder godt nok mystisk.

Jeg vil meget gerne have feedback på om I kan få RAID'en til at køre
under winXP. Det vil nemlig give et fingerpeg om, om det er et
driverproblem eller et hardware problem

Min System-log er fuld af meddelelser som denne:

Hændelsestype:   Fejl
Hændelseskilde:   Fasttrak
Hændelseskategori:   Ingen
Hændelses-id:   9
Dato:      15-05-2002
Klokkeslæt:      17:25:38
Bruger:      Ikke tilgængelig
Computer:   SUS
Beskrivelse:
Enheden \Device\Scsi\Fasttrak1 svarede ikke inden for timeoutperioden.

Yderligere oplysninger finder du under Hjælp og support på
Data:
0000: 00 00 10 00 01 00 6a 00 ......j.
0008: 00 00 00 00 09 00 04 c0 .......À
0010: 01 01 00 50 00 00 00 00 ...P....