"Fejl" i IE6?
Fra : Newsreader

Dato : 14-05-02 12:11

Er der nogen der kan hjælpe mig med følgende problem:

Når jeg går ind på følgende site hos Det kongelige Bibliotek:

http://rex.kb.dk/ALEPH

kan jeg ikke få det venstre side af betjeningspanelt med, og dermed
søge på siden.

- Dette sker når jeg bruger IE6 (WinXP Pro). (+ ZA Pro, NAV 2002, dk)

MEN, hvis jeg bruger min gamle PC med IE 5.0 (Win98, 2.ed) (+ ZA, NAV
2001) har jeg ingen problemer.

Nogen forslag til, hvordan jeg kommer ud over dette problem?

Med venlig hilsen
Newsreader

E-mail: newsreader@REMOVEe-box.dk
Fjern "REMOVE"

Fra : Archangel

Dato : 15-05-02 08:41

On Tue, 14 May 2002 13:10:39 +0200, Newsreader
<newsreader@REMOVEe-box.dk> wrote:

> [...]
>2001) har jeg ingen problemer.
>
>Nogen forslag til, hvordan jeg kommer ud over dette problem?

Har ikke dine problemer, alt ok på min mask. Har selv IE6, på en
Win2K, Så enten er problemet Xp eller IE. Jeg vil dog hente en ny IE
fra M$, og reinstallere den...

Arch

Fra : Kjeld Nielsen

Dato : 15-05-02 17:01

Den 14/05-2002 klokken 13:10, skrev Newsreader <newsreader@REMOVEe-box.dk>
i <0pr1eugd4bg8d3u6e3vr59gre6008c2nhf@4ax.com>:

> [...]
> http://rex.kb.dk/ALEPH
> kan jeg ikke få det venstre side af betjeningspanelt med, og dermed søge

Det samme her.
Fejl med IE 6 under WinXP Home.
Ok med IE 6 under Win98 SE.

Ligner samme fejl, som nævnt i trådene:
"http://www.teledanmark.dk/ kan ikke ses i browseren"
"Kan ikke åbne <www.teledanmark.dk> med IE 6.0 i XP"

Tilsyneladende findes der ingen løsning

Med venlig hilsen,
Kjeld

Fra : Newsreader

Dato : 15-05-02 23:40

On Wed, 15 May 2002 18:00:51 +0200, Kjeld Nielsen <kjeldn@ddf.dk>
wrote:

>Det samme her.
> [...]

Jeg var lige en tur forbi www.teledanmark.dk, den kan jeg heller ikke
klare.

Men til gengæld har jeg fået løst problemet med
http://rex.kb.dk/ALEPH. Problemet viste sig at ligge i ZA, da jeg
fjernede alle blokkeringer på AD-blok virkede det som det skulle.
Underligt, men nu kan jeg da i det mindste bruge siden.

Fra : Kjeld Nielsen

Dato : 16-05-02 11:24

Den 16/05-2002 klokken 00:39, skrev Newsreader <newsreader@REMOVEe-box.dk>
i <fno5euc3km35g6ivrgqlhtc0aaa40k7nld@4ax.com>:

> [...]
> fjernede alle blokkeringer på AD-blok virkede det som det skulle.
> Underligt, men nu kan jeg da i det mindste bruge siden.

Ja, det har du sør'me ret i. Nu virker den også her.

Tilsyneladende betragter ZA den som en "add popup".

Med venlig hilsen,
Kjeld

Fra : Kjeld Nielsen

Dato : 17-05-02 00:22

> [...]

> fjernede alle blokkeringer på AD-blok virkede det som det skulle.
> Underligt, men nu kan jeg da i det mindste bruge siden.

Fandt også lige, at når man fjernede al blokering for "ADD's" i ZA, så
løste det også et problem med ejendomsvurderingerne på <www.toldskat.dk>.

Denne fejl var så tricky, at når man søgte på ét vejnavn, så fik man
præsenteret vurderingerne for et helt andet vejnavn.

Med venlig hilsen,
Kjeld

Fra : Newsreader

Dato : 17-05-02 09:47

On Fri, 17 May 2002 01:22:22 +0200, Kjeld Nielsen <kjeldn@ddf.dk>
wrote:

> [...]
>
>Denne fejl var så tricky, at når man søgte på ét vejnavn, så fik man
>præsenteret vurderingerne for et helt andet vejnavn.

Det er nu rart nok at vide, at man ved "problematiske" sider lige kan
lave denne 'test' inden man helt fortvivler eller begynder på andre
krumspring.