Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Req: Sites med digitale kameraer
Fra : Lene & Claus

Dato : 06-02-01 22:40

Hej NG

Er der nogen der kender til sider på nettet hvor digitale kameraer bliver
sammenlignet på kvaliteter og priser?

Baggrunden er en snarlig investering i sådan et kamera.

På forhånd tak.

Claus.

Fra : Martin Johannesen

Dato : 07-02-01 00:02

prøv

www.dpreview.com

www.cnet.com //Ikke kun digitalkamaraer.

www.steves-digicams.com

Martin

Fra : Johnny

Dato : 07-02-01 19:16

Denne side har jeg også haft stor, stor glæde af da jeg skulle anskaffe
digitalkamera.
Kig her : http://www.cyberphoto.se/
Mvh Johnny

Fra : Michael Suodenjoki

Dato : 11-02-01 13:33

Kig evt. ind på min digital kamera hjemmeside med bla. links til diverse
steder på nettet om digitale kameraer.

Link: http://hjem.get2net.dk/misuo/digitalcameras/index.htm

/Michael

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 11-02-01 22:02

Michael Suodenjoki wrote:

> Kig evt. ind på min digital kamera hjemmeside med bla. links til diverse
> steder på nettet om digitale kameraer.
>
> Link: http://hjem.get2net.dk/misuo/digitalcameras/index.htm

Det lyder som et spændende web-site...!

Men jeg blev skuffet, du har vist ikke rigtig styr på dit "style shet".

Når jeg går ind på dit web-site med Netscape Communicator 4.75 Mac, så
er teksten ulæslig, dens farve adskiller sig ikke nok fra
baggrundsfarven, og skriftstørrelsen er mikroskopisk, og så er dine
liner umanerligt lange, jeg skal maximere mit browser vindue, så det
fylder over 80% af en 21" skærm, hvis jeg ikke ville have en vandret scrolbar.

Jeg kan anbefale, at du henvender dig i
news:dk.internet.webdesign.ris+ros - der kan du få hjælp, så du kan gøre
dit site kompatibelt med www og html-standarden.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Henrik

Dato : 12-02-01 20:12

> [...]
> news:dk.internet.webdesign.ris+ros - der kan du få hjælp, så du kan gøre
> dit site kompatibelt med www og html-standarden.

Trøst dig med at det virker fint i en rigtig browser. De 1,76% surfere der
bruger Netcape på en Mac finder nok en anden side at kigge på.