Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fristed for hairy girls og hairy women lov~
Fra : Eliza

Dato : 14-05-02 10:45

kvinder..ked af din kropsbehåring? *S* eller mænd/piger elsker I
naturlige behårede piger? Blive medlem af vores fristed et sted hvor
kraftig behårede piger og hairy women lovers holder til*S*

http://communities.msn.dk/FristedforHairyGirls

Fra : Mich@el

Dato : 14-05-02 16:03

Hej

Eliza wrote:

> kvinder..ked af din kropsbehåring? *S* eller mænd/piger elsker I

Dit indlæg har intet med Foto at gøre, fjern det venligst.

Mvh.
Michael

Fra : Anders Christensen

Dato : 14-05-02 22:34

> Dit indlæg har intet med Foto at gøre, fjern det venligst.

Hjælper ikke så meget..

Indlæg er lavet fra google af...

Men det er irriterende at idioter som ham poster den slags i denne gruppe...

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 14-05-02 23:01

On Tue, 14 May 2002 23:33:34 +0200,
Anders Christensen <bigbird@it.dk> wrote:

> Hjælper ikke så meget..
>
> Indlæg er lavet fra google af...
>
> Men det er irriterende at idioter som ham poster den slags i denne gruppe...

Men hans NNTP posting host er: 212.88.76.163
Og en traceroute stopper ved: 212088076230.sonofon.dk

Så måske skulle man klage til Sonofon over at en af deres
kunder eller medarbejdere misbruger usenet.

--
Povl H. Pedersen - ALF#2 - D-482 - nospam@home.terminal.dk
Return e-mail is a spam tarpit.

Fra : Eliza

Dato : 15-05-02 06:52

Hold da kæft hvor I har travlt hva?

For det første har vi flere flotte fotos (amateur) i vores gruppe og
for det andet er der faktisk mange kvinder som har været utrolig glad
for at der findes et sted hvor de kan snakke om deres problemer med
hensyn til hår.

Jeg skal nok fjerne beskeden... jeg kunne forstå det hvis jeg havde
sendt linket ud gentagne gange her men det havde jeg nu ikke tænkte
mig.

Og når jeg skriver under med "Eliza" så er det fordi jeg er pige..
hvem er så det "han" I skriver om?

Eliza