MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Problem med XP
Fra : Thomas K. Østerbye

Dato : 14-05-02 10:31

Når jeg i Windows XP Pro DK trykker ctrl+alt+delete så kommer der kun et
vindue op hvor jeg kan lukke de programmer der kører. Før kunne jeg også se
grafer over CPU og memory forbrug, samt netværksforbindelser m.m.

Hvad kan der være sket? Jeg har prøvet at installerer XP oven i igen - men
uden held, kan stadigvæk kun se et enkelt vindue!

Mvh.

Thomas

Fra : Allan Riise

Dato : 14-05-02 10:48

Thomas K. Østerbye <osterbye@mail.dk> scribbled:
Venligst Allan Riise
> [...]
>
> Hvad kan der være sket? Jeg har prøvet at installerer XP oven i igen -
> men uden held, kan stadigvæk kun se et enkelt vindue!

Ahemm, der er 5 faner i række fælge hedder de.....
Programmer/Processor/Ydeevne/Netværk/Brugere...
Sidefilsforbrug og cpu forbrug kan ses ved at trykke på Ydeevne fanen.
Netværksforbindelse/r kan ses ved at trykke på Netværk....

Venligst...
--
-- Allan Riise -- ICQ 55853098
-- www.AriSoft.dk --

Fra : Martin Møller

Dato : 14-05-02 11:50

"Allan Riise" <Ari06@AriSoft.dk> skrev i en meddelelse news:3ce0dd74$0$11897$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> Sidefilsforbrug og cpu forbrug kan ses ved at trykke på Ydeevne fanen.
> Netværksforbindelse/r kan ses ved at trykke på Netværk....

Det er godt nok at du nævner hvad fanerne hedder, men det var jo ikke det han spurgte om. Han efterlyste hjælp.

Martin

Fra : Martin Østerberg

Dato : 14-05-02 12:05

On Tue, 14 May 2002 12:49:50 +0200 skrev "Martin Møller"
<mm.randers@musikskole.dk> ...:

>Det er godt nok at du nævner hvad fanerne hedder, men det var jo ikke det han spurgte om. Han efterlyste hjælp.

Og hjælp var lige hvad han fik. Derimod kan jeg ikke se hvordan dit
indlæg hjælper nogen eller noget.

Martin

Fra : Tintin

Dato : 14-05-02 13:33

Jamen Martin. Det kan jovære at han ikke kan disse faner, ellers ville han
jo nok ikke spørge.
Så hjælp fik han ikke.

Tintin

Fra : Thomas K. Østerbye

Dato : 14-05-02 14:05

Hej igen,

Jeg har haft de 5 faner, men nu er de væk.

Så jeg har ikke fået hjælp på mit spørgsmål endnu Hvordan får jeg dem
frem igen???

Thomas

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 14-05-02 14:22

On Tue, 14 May 2002 15:04:37 +0200, "Thomas K. Østerbye"
<osterbye@mail.dk> wrote:

>Så jeg har ikke fået hjælp på mit spørgsmål endnu Hvordan får jeg dem
>frem igen???

Dobbeltklikker i det grå område.
--
Per K. Nielsen

Fra : Thomas K. Østerbye

Dato : 14-05-02 15:28

Tusind tak for det. Syntes bare jeg havde prøvet, men nu virker det.

Så havde jeg ikke behøvet og ligge XP oveni igen, øv øv

Når men tak for hjælpen

Thomas