Hvad er en baboon?
Fra : Maggie Æggesne

Dato : 14-05-02 10:15

På Aleksanderbands hjemmeside findes en pendant til det kendte Matadorspil,
der dog har lidt mere skumle bagtanker. Spillet hedder Matahor og går i al
sin enkelthed ud på at bygge kabiner på felterne der i dette spil
repræsenteres af diverse massageklinikker. Når man på et felt er indehaver
af tre kabiner har man, ligesom i Matador, mulighed for at udvide bedriften.
Ikke til et hotel, men til en Baboon. Nu kommer mit spørgsmål: Hvad er en
baboon??
/Maggie

Fra : itgrafen

Dato : 14-05-02 12:28

"Maggie Æggesne" skrev d. 14-05-02 10:15 dette indlæg :
> På Aleksanderbands hjemmeside findes en pendant til det kendte
Matadorspil,
Klip

Hej Maggie

har du et link til siden