hvad skal jeg vælge?
Fra : Jakob Silseth

Dato : 14-05-02 10:11

Hej!

Jeg er i den situation at jeg skal have mig en ny "billig" telefon.

Jeg har set følgende telefoner på wanna-save.com

Siemens c45 299.-
Motorola V50 299.-
Ericsson t65 499.-

Hvilken skal jeg vælge?

Jeg har ikke noget specielt stort behov for sms eller andre smarte
funktioner. Skal bare have en lille telefon der virker godt :)

På forhånd tak.
Jakob

Fra : JK

Dato : 14-05-02 13:16

"Jakob Silseth" <Silseth@musikplaneten.dk> skrev i en meddelelse
> Siemens c45 299.-
> Motorola V50 299.-
> Ericsson t65 499.-
>
> Hvilken skal jeg vælge?

Jeg tror T65 er en go' telefon - den ka' ihvertfald alt det hjertet kan
begære - MEN! - når man så endelig får den i hånden, så finder man
lynhurtigt ud af, at tasterne er en T65's arkilleshæl, de er simpelthen for
små, og af for dårlig kvalitet - man føler det er et stykke plastik, man
står med.

Mht. til Motorola, så vil jeg ALDRIG (igen) ha' en fra big M - føj, en
L*-telefon.

Siemens har jeg desværre ingen erfaringer med.

Jeg har selv en Ericsson T39m, som jeg er godt tilfreds med - den har godt
nok også nogle små taster, men det er helt klart af en bedre kvalitet - og
så ka' den al det en T65 ka'.

Dit valg ? - hvad med en Nokia ? - ka' man ikke få den der 3330 (eller en
ældre 3210) for de samme penge - min kærreste har en 3210 som hun har været
meget glad for - den ka' godt nok ikke så meget, men det den ka' - dur'

/JK